LA: MTX RT12-04, 250 Watt RMS subwoofer, m'n oude Magnat was aan vervanging toe. Meteen bij de doe-het-zelf zaak MDF platen laten zagen voor de kist, die gaan we dalijk in elkaar timmeren
Tombo schreef:Mazda 626 2.0 GLX uit '99, vanmiddag foto's maken
Nais! Welcome to THE club
Wel naar het Japanse autosport festival komen dit jaar Ik ga waarschijnlijk met de 323fclub maar als jij geen plek hebt valt er misschien wel wat te regelen
Nah, ik vind zelf, met zo'n standaard 626 (tenminste, tot nu toe) heb je er weinig te zoeken imo. Ik wil in het voorjaar een setje leuke velgen kopen, en de bumperlippen die er op zitten in de carrosseriekleur spuiten, die zijn nu standaard zwart. Dan ziet zo'n 626 er al een stuk sportiever uit.
Jeti schreef:Mooi tankje Camiel. Wel even wat verfafbijt-werk, maar dat komt wel goed. En dan ook maar die namaak-plaatjes bestellen? Dan is het wel echt mooi.
Ja eerst wat verfafbijt, en dan die plaatjesuitsparingen weer terug toveren en wss die nieuw gemaakte plaatjes ook bestellen
Twowheeler schreef:Wel naar het Japanse autosport festival komen dit jaar
Ligt eraan wanneer de fs1 meeting is. Het JAF is 8 mei.
Ik heb eens heel goed in mijn agenda gekeken:23/24 april is pasen, zaterdag 30 april koninginnedag, dan blijft alleen 7/8 mei over, want de 2 weekenden erop kan ik zelf niet. Ik probeer het vast te leggen, maar heb nog niet beet gehad.