jeroenvans schreef:nintendo's met duckhunt zijn vollop te krijgen voor niet heel veel, en supernintendo's met mario of mario kart zijn ook goed te doen
binnekort eens opzoek gaan dan, of nog een oudere zoeke zoals die commodore, en dan nog een tekentalent en een salon... dus komaan mensen, maak je nuttig
maar ik ga nu slape!
men buur heeft hier nog ne chinese variant van ne commodore staan
we hebben der al een paar verticale groene lijnen op gekregen, maar voor de rest is het vrij dood :p
daar zit een rap geheugen in van 40 op 40 cm :p allemaal standaard flipflops op een rij
foto's volgen ! (als ik er op denk, en er nog eens kom, nu is men voet ontstoken )
Yamaha rd50m schreef:kan iemand hier toevallig goed tekenen en ziet die het dan zitten op op een muur in men kot een hotrod te komen tekenen, op schaal 1 ofzo? en ik ben ook nog opzoek naar een nintendo 64, een salon (dat er oud uitziet), en alles uit de jaren 60 help mij!
Atari en commodore 64 hebben wij tijdje geleden allemaal weggeflikkerd. En muurschildering kun je zelf wel toch Gewoon een plaatje zoeken, op sheet printen en op een projector leggen. Je hebt mijn tekening toch gezien? Vet he.
Fyer schreef:miss hebben ze een spam filter nodig op het forum
Neuh, en mods hebben we ook niet nodig zoals we allen merken
Yamaha rd50m schreef:kan iemand hier toevallig goed tekenen en ziet die het dan zitten op op een muur in men kot een hotrod te komen tekenen, op schaal 1 ofzo?