Het probleem van een mierenneuker is dat het altijd zo perfect mogelijk moet , en helaas ben ik daar 1 van Als ik een voorbeeld van heb kan ik er een aantal laten maken.
Als je dat voorbeeld zelf maakt, kun je ze ook laten maken .
En is heel simpel : je meet de diameter van de buitenkant van de cilinderwand die in het blok verdwijnt (het ging toch om een voetpakking ?) en knipt een evengrote cirkel uit een stuk papier. Maak de onderkant van de cilinder waar de pakking komt even wat vet met olie en druk dat stuk papier erop zodat je een mooie vette afdruk op dat papier hebt. Uitknippen de boel en klaar is ie weer .
Iemand ervaring met het richten van een 17 inch sterwiel? er zit een slag in en een hoogte slag. Heb al een beetje op t net gekeken maar niet echt iets gevonden. hoe krijg je het trouwens voor elkaar een hoogteslag in je gietwiel te rijden?
Dat dacht ik ook al gelukkig heeft de verkoper nog een achterwiel maar ik dacht mocht deze nog te redden zijn. maarja je kunt niet alles redden he. Mischien kan t nog in een sheriff door de hoogteslag lijkt t net of je op een paard zit
Het gaat wel.. Wijhebben er ooit een gedaan Rijdt nu nog gewoon rond. Durf alleen niet te zeggen hoe we het gedaan hebben,anders zijn we een stelletje lomperds Hoogteslag kan ook doorde slag in het wiel komen. Al met al ,het was goed gelukt.
Pa_Tombo schreef:Het gaat wel.. Wijhebben er ooit een gedaan Rijdt nu nog gewoon rond. Durf alleen niet te zeggen hoe we het gedaan hebben,anders zijn we een stelletje lomperds Hoogteslag kan ook doorde slag in het wiel komen. Al met al ,het was goed gelukt.
ja dat heb ik van tom gehoord , jullie hebben het gedaan onder het rijden, knap hoor
hoogte slag in een giet wiel kan je niet zo als bij spaak wielen krijgen door een slag. hoogte slagen worden veroorzaakt door een gat in de weg stoeprand en alles wat met hoogte verschillen te maken heeft in zeer korte tijd