Blijkbaar zijn ze inderdaad niet altijd even lang :
De meest rechtse, dus de lange, komt uit een originele Mikuni 10mm met handchoke (de originele carburateur van mijn 1J5). De twee anderen zijn overigens even lang.
Jeti schreef:Dat er een meisje heeft gereageerd op mijn model-gezocht-marktplaats-advertentie
Ziet er wel leuk uit voor bromshoots!
foto/hyvesf/facebook?
en ik stel mijn dax ook ter beschikking als ie eindelijk klaar is...
Ik ga niet de foto's van anderen hier zomaar neergooien.
En...... Ik heb vandaag nòg een aanbod gehad.. Dus misschien zelfs 2 meisjes tegelijk!
Beide hebben de geschikte uitstraling wat mij betreft.
Je Dax wil ik zeker lenen, maar dat wordt dan 2014 ben ik bang?
Jeti schreef:Dat er een meisje heeft gereageerd op mijn model-gezocht-marktplaats-advertentie
foto/hyvesf/facebook?
Ik ga niet de foto's van anderen hier zomaar neergooien. En...... Ik heb vandaag nòg een aanbod gehad.. Dus misschien zelfs 2 meisjes tegelijk! Beide hebben de geschikte uitstraling wat mij betreft.
na deze winter gaat ie door de lentezon/zomerzon rijden
foto/hyvesf/facebook?
Ik ga niet de foto's van anderen hier zomaar neergooien. En...... Ik heb vandaag nòg een aanbod gehad.. Dus misschien zelfs 2 meisjes tegelijk! Beide hebben de geschikte uitstraling wat mij betreft.
na deze winter gaat ie door de lentezon/zomerzon rijden
fs1willem schreef:Ik heb hier schuiven van 1,5 en 2,0 en 2,5 langs zien komen. En qua hoogte zijn die allen gelijk. Maakt die schuinte nog veel uit eigenlijk ?
normaal niet maar bij mij wel
Die schuinte maakt zeker verschil
henkie22222 schreef:En dat ik volgende week woensdag mn eerste rijles heb gepland