Jeti schreef:Ik zag zojuist een rode 2RU op IJsseloord II de dijk af scheuren, kwam op 1 meter afstand van mij toen ik daar liep. Wel beetje zwaar geluid, geen schrel fs1 geluid. Hij had wel een andere tank, of in ieder geval zo een lange-baan-tanksticker. Hij had in ieder geval van die plastic zijkappen en een grote luchtfilter.
Een jongen met zwarte helm, bril en wat langer haar.
Ik zag hem weer!
Hij had zo een tank als die rode van Niels. Zat nu nog zelf in de auto, dus kon het verder niet zo snel zien.
Ga hem dus wel vaker zien vermoed ik.
Jeti schreef:Ik zag zojuist een rode 2RU op IJsseloord II de dijk af scheuren, kwam op 1 meter afstand van mij toen ik daar liep. Wel beetje zwaar geluid, geen schrel fs1 geluid. Hij had wel een andere tank, of in ieder geval zo een lange-baan-tanksticker. Hij had in ieder geval van die plastic zijkappen en een grote luchtfilter.
Een jongen met zwarte helm, bril en wat langer haar.
Ik zag hem weer! Hij had zo een tank als die rode van Niels. Zat nu nog zelf in de auto, dus kon het verder niet zo snel zien. Ga hem dus wel vaker zien vermoed ik.
En de terugweg zag ik hem wéér op IJsseloord II.. Rond 16.35 uur. En daarna nog weer langs de snelweg richting Rheden.
Geen fs1 maar wel de kopie ervan een ss50 op de dijk langs de waal bij ewijk.
Ik was wel sneller maar door de tegenwind verloor ik wat snelheid waardoor
hij me weer voorbij kon
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
De rode RD50 die ik al een paar keer zag verschijnen kwam nu in men straat voorbijgereden toen ik aan het sleutelen was op de oprit aan de 1j6.
Hij keek heel geïntresseerd (ik ook wss ) en een 100m verder keerde hij om en reed vervolgens mijn oprit op.
Bleek dat de RD zen eerste brommer was en hem een goeie 3maand had nu. Hij was ook van plan om een brommer te restaureren dus daarom heb ik hem hierheen verwezen.
Benieuwd of hij zich hier aanmeld toffe gast in ieder geval!