Welke onderdelen heb je allemaal nodig voor je handrem? en dan vooral om hem te stellen.
heb namelijk nu zo een dikke teflon kabel van sjon. Heb alleen geen idee hoe ik hem moet vast zetten.
Nee het is al gelukt. ik had heel iets over het hoofd gezien.
Maar nu heb ik een probleem met mijn achterrem, als ik een keer flink rem dan slaat de remsleutel om.
En dan heb ik nul remkracht, wat is hiervan de oorzaak?
Vraagje voor de autokenners. Vannacht bezoek gehad van een steenmarter en 1 v/d 4 bougiekabels doorgeknabbeld van m'n toyota. Is dat schadelijk als ik daar morege nog 1x mee naar mijn examen rijd? Hij schokt gewoon wat maar voor de rest niet zoveel last van.
scirocco schreef:je zou er voor nood even isolatie tape omheen kunen doen dan kan je er prima mee rijden wel even vervangen voor een nieuwe zo snel mogelijk
Ja maar er is echt een stuk tussen weg, dus de uiteinden zijn te kort om terug te plakken. Heb al gedacht om een stuk bougiekabel van mijn fs1 ertusse te plakke maar vrees dat da wel is verkeerd kan uitdraaien ivm met verschillende voltages derop ofzo
o ik dacht iid dat het aangevreten was maar voor nood kan je best een kabbeltje van je brommer er tussen zeten
al zou je dat wel op een hobby bob manier moeten doen waarschijnlijk i.v.m de aansluitingen van je verdeelkap