wist je dat als niels nu eens opschiet met het forum ik eindelijk weer normaal foto's kan posten van mijn siamees. niels het gaat te lang duren, ik weet niet waar het probleem zit maar je code moet je toch wel weer boven water krijgen, of ben je te druk met andere dingen, het forum leid er onder
marco schreef:Je kan ze ook linken vanaf je Facebook
Klopt! Zo doe ik dat ook. Heb in Facebook een onzichtbare map waar ik al m'n forumzooi op smijt. moet je wel nog steeds zorgen dat je foto's niet te groot zijn
dat ik vandaag een Skyteam Ace heb gezien waarvan de eigenaar het zadel gewoon overboord heeft gegooid en nu zit op 3 planken die van een bank zijn gezaagd. Was wel een vriendelijke man.
Tombo schreef::speachless: Zo'n skyteam ace is best een vette brommer
ja vind ze ook wel mooi. alleen denk ik dat ze over 10jaar niet meer uit zien, chinese kwaliteit enz.. Geef mij maar dan liever een verbouwde honda cb50
Net omgekeerd! Bij deze bar moet ik vooral serveren en krijg ik niet echt de kans om de koffie te zetten. + Kan ik ook meestal maar een dagje per week werken. Krijg nu binnekort waarschijnlijk werk bij een andere bar, waar ik echt als barista aan de slag kan, al zeker 2 volle dagen! Dat betekent dus veel meer geld, dat uiteraard moet rollen!