Deze middag heeft men pa op de parking van de spar (op zijn werk) een Rode 2RU en een zwarte Sherrif zien staan.
Hij zei dat het 2 Nederlanders waren...
Iemand hier van op het forum die door Mechelen is gereden?
Vanmiddag gespot op de A50 vanaf Eindhoven richting Oss! Een witte Ford Transit, met aanhanger met daarop een volledig originele (op het zadel na) rode 2RU. Het ding was volgens mij ergens uit een keldertje gehaald, want er zat nog een Nederlands verzekeringsplaatje op, en geen kenteken. Bestuurder ging eraf bij afslag Oss. We reden voor het busje met de auto van m'n pa + aanhanger (Honda CR-V)
Tombo schreef:Vanmiddag gespot op de A50 vanaf Eindhoven richting Oss! Een witte Ford Transit, met aanhanger met daarop een volledig originele (op het zadel na) rode 2RU. Het ding was volgens mij ergens uit een keldertje gehaald, want er zat nog een Nederlands verzekeringsplaatje op, en geen kenteken. Bestuurder ging eraf bij afslag Oss. We reden voor het busje met de auto van m'n pa + aanhanger (Honda CR-V)
Die heeft laatst op marktplaats gestaan, had sinds 1996 niet meer gedraait stond erbij.
Monkeymadness schreef:vanmiddag bij een ritje in wijhe een blauwe fs1 zien staan, volgens mij een 2ru... wie o wie?
Kan die van mij wel geweest zijn, maar er was nog een blauwe 2RU. Verder heb ik ook nog een prachtige paarse en gouden 378 met plaatjestank en een blauwe 1J5 zien staan.