Willen de mensen die komen nog vertellen of ze meedoen met de barbecue, en wat hun voorkeur heeft: ieder zelf boodschappen doen, of centraal (supermarkt tot 20 uur open).
En wie wil er blijven slapen?
Stand van zaken tot nu toe (beginpost)
Enthousiastelingen (zo goed als definitief) 1. Jet 2. Marco 3. Daryl 4. Mitchel 5. Rob + bbq 6. Camiel + bbq 7. Bob + bbq 8. Johan 9. Gino (Frank)
(ovb!)
Tombo (bezem?) (Edwin) Niels Jess Gino (Sjoerd) Bouke Sem
Kom bijna zeker ook, me ouders zijnniet thuis, als die er zijn en ik heb gevraagd kom ik defenitief.
Kom wel op een Puch (GrandPrix) is net erg he en als die niet loopt op de MAXI XD
autotuning_sem schreef:Kom bijna zeker ook, me ouders zijnniet thuis, als die er zijn en ik heb gevraagd kom ik defenitief. Kom wel op een Puch (GrandPrix) is net erg he en als die niet loopt op de MAXI XD
Monza is prima! Leuk!
Je staat erbij op de voorpagina. Zonder barbecue.
Jeti schreef:Willen de mensen die komen nog vertellen of ze meedoen met de barbecue, en wat hun voorkeur heeft: ieder zelf boodschappen doen, of centraal (supermarkt tot 20 uur open). En wie wil er blijven slapen?
Stand van zaken tot nu toe (beginpost) Enthousiastelingen (zo goed als definitief) 1. Jet 2. Marco 3. Daryl 4. Mitchel 5. Rob + bbq 6. Camiel + bbq 7. Bob + bbq 8. Johan 9. Gino (Frank)
(ovb!)
Tombo (bezem?) (Edwin) Niels Jess Gino (Sjoerd) Bouke Sem
Kunnen we blijven slapen? Laars en Laars jr
Moeten we een tentje meenemen oid
mijn vakantie begint dan net, maar misschien kom ik ook wel, moet even over leggen en hoe zit het met de rest van de voorzieningen , slapen en dergelijke