Daan1990 schreef:Hij staat btw gewoon op marktplaats, en mijn pappie en mammie willen em niet ophalen dus daar houdt het al gewoon op Hij staat helemaal in zeeland.
Dan zal er wel iets mee zijn, als het echt een koopje was, was hij allang weg
http://link.marktplaats.nl/207646053 is het deze?
als dat zo is; niet kopen, versnellingsbak is (waarschijnlijk) kapot, en hij is ook waarschijnlijk gepikt, want hij heeft geen kenteken
het is niet echt een oude brommer ee, en een vrij dure
geen kenteken wilt inderdaad niet zeggen dat hij gestolen is, maar als je de prijs ziet, en het feit dat hij er nog altijd opstaat, dan begin je toch wel in die richting fel te denken
heb je nog ff close ups van je zijkapje.. en je tank + zijkapjes.. heb ik een voorbeeld voor mijn "custom" set
Als voorbeeld dienden de originele yamaha fabriekskleuren, wit met rode baan met of zonder zwarte bies met bies vind ik mooier
mijn fs1 is alleen niet gespoten in 'gewoon' wit en rood, maar in parelmour wit en rood, beide kleuren van mazda 5 en mazda 3
kun je op de foto's niet goed zien, omdat de zon er niet op schijnt, maar zijn erg mooie kleuren
Mijn broer(tje) heeft vandaag een Kawa ar50 gekocht met 93cc 28mm enz. Dat ding gaat echt hard!!! Rijdt denk ik alles op dit forum eruit. En dat voor maar €250 met kenteken....
Maar dit ding is ook echt supermooi, en die derbi's gaan ook best lekker. Als ik geen motor ga halen weet ik het wel