FATSIG!!! darn it, net mn blanke lak gespoten, alleen zie nu een kring van luchtbelletjes (gelukkig wel op een plek waar je het niet ziet, net waar je zadel begint namenlijk, maar, ik wil dat plekkie weg hebben, hoe doe ik dat? en na hoeveel uur kan ik dat uitvoeren, want heb net gespoten...
heb wat geschuurt weer, en daarna het laatste beetje zwarte lak erop gespoten wat ik over had, (wel over de hele tank hoor ), 1e laag blanke lak zit er ook op, doe gewoon heel veel lagen, en dan heel dun
Laatst gewijzigd door occ1s op 23 sep 2007, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
op mijn werk verwarmen ze het.. dan is het '"droog"
en pas na een week mag je de stickers erop plakken..
anders gaat de verf reageren.. bubbels enzo..
dus duurt ongeveer een week voordat het ECHT goed hard is.
t ziet er top uit, vandaag stickers besteld, dus krijg m woensdag binnen, dan ga ik de blanke lak erop nieuw opspuiten en wou ik hem er zondag opzetten..
Tombo schreef:Is je tank nu al klaar? Je moet hem nog uit laten harden, dat 'ie droog is betekend niet dat 'ie klaar is. Ik zou hem zeker nog een aantal dagen of een week ofzo op kamertemperatuur uit laten harden (bij de verwarming leggen ofzo in huis). Het ontroesten had je beter voor het spuiten kunnen doen. Ontroesten kan met citroenzuur, tankcure, of iets van fijn grind erin en dan heel goed uitspoelen.