Mijn vader is niet erg duidelijk over wat voor een fs1 hij nou heeft gehad vroeger
Hij was groen... Dat is zeker... Maar ik googlede: yamaha fs1 groen, krijg ik ivy green... Maar dat is zeker niet de kleur, zegt hij... Het was donkerder, tegen het zwart aan...
Is er een handige manier om je zadel van de functie 'spons' to ontdoen? Mijn zadel ziet er heel mooi uit, maar als ik op mijn zadel druk (of erop ga zitten) dan kruipt er water uit de naden aan de zijkant. Dit verzorgt mij toch wel een natte broek als ik heb gereden. Hij staat niet altijd binnen en kan niet altijd binnen staat als het regent.... Iemand een handige oplossing behalve zadel(hoes) vervangen of er een plastic zak over te doen?
marco schreef:Als er kleine scheurtjes inzitten die afplakken met zwarte ductape.
Of bandenplak spul
Je zou inderdaad de gaatjes moeten dichten, of een nieuw/ander dekje moeten scoren.
Sowieso loop je nu de kans dat je schuim vies wordt en gaat schimmelen.. En je bodemplaat gaat roesten/wegrotten. Dus je moet er wel iets aan gaan doen.
En sowieso je brom zo weinig mogelijk in de regen laten staan natuurlijk.
Er zitten geen overduidelijke scheuren in, alleen waar het leer bij elkaar is genaaid komt het eruit zetten. Ik ga denk ik de tip van jet uit proberen, even langs de naden met bandenplak lijm, erg lucht (dus water) dicht. Bovendien elastisch en sterk. Wellicht eerst ff het zadel eerst goed droog zien te maken van binnen, maar hoe doe ik dat?