Wist je dat net mijn afstudeeropdracht aan de CEO gepresenteerd.
Wist je dat we het ook nog hadden over instrumenten bedienen met de Kinect van X-Box.
Wist je dat hij toen zei "wat? sex-box?"
Wist je dat het sinds de limbo meet mijn handjes zijn gaan jeuken.
Vandaag weer een paar stappen gemaakt om het blok onder de grote 2RU te halen, jammer dat ik echter één essentieel gereedschap mis om het af te maken. Maar die haal ik morgen.
Dus toen maar allebei de schuren gaan opruimen en alle onderdelen netjes voorzien van label op volgorde van montage gelegd en een paar houten gereedschapshouders gemaakt om tegen de muur te spijkeren, scheelt het zoeken in bakjes.
Wist je dat nieuw project op men lijf geschreven is
Sigarettendispenser (Zorgtechnologie)
In samenwerking met studenten van de faculteiten ICT en Health wordt gewerkt aan een concrete techniek oplossing voor een (werkelijke) cliënt in een zorginstelling.
De zorginstelling zoekt voor een psychiatrische cliënt met dwangmatig gedrag een uniek apparaat dat door middel van een tijdklok sigaretten kan dispensen. De uitdaging van de opdracht is een apparaat te maken dat aftelt (display) tot het moment van de volgende sigaret en dan de sigaret uitgeeft. Het apparaat moet hygiënisch, veilig en robuust zijn, een bijdrage leveren aan het in banen leiden van het dwangmatige gedrag en voor verzorgenden eenvoudig te gebruiken. De studenten brengen elk vanuit hun eigen discipline kennis in om het project te laten slagen.
Het project moet een werkend en in de praktijk toepasbaar systeem opleveren.
henkie22222 schreef:Wist je dat het sinds de limbo meet mijn handjes zijn gaan jeuken. Vandaag weer een paar stappen gemaakt om het blok onder de grote 2RU te halen, jammer dat ik echter één essentieel gereedschap mis om het af te maken. Maar die haal ik morgen. Dus toen maar allebei de schuren gaan opruimen en alle onderdelen netjes voorzien van label op volgorde van montage gelegd en een paar houten gereedschapshouders gemaakt om tegen de muur te spijkeren, scheelt het zoeken in bakjes.
henkie22222 schreef:Wist je dat het sinds de limbo meet mijn handjes zijn gaan jeuken. Vandaag weer een paar stappen gemaakt om het blok onder de grote 2RU te halen, jammer dat ik echter één essentieel gereedschap mis om het af te maken. Maar die haal ik morgen. Dus toen maar allebei de schuren gaan opruimen en alle onderdelen netjes voorzien van label op volgorde van montage gelegd en een paar houten gereedschapshouders gemaakt om tegen de muur te spijkeren, scheelt het zoeken in bakjes.