Arnoute schreef:wist je dat ik straks eens ga kijken naar deze: puch mv50 ik ga hem waarschijnlijk toch niet kopen hoor, te veel geld, maar ga toch even kijken, is in de buurt
Wist je dat dat echt niet duur is!
Wist je dat ik benieuwd ben of je hem toch gaat kopen. (zien = kopen?)
heb je een idee van een prijs want ik vind niet veel anders meer?
wat ik wel opgemerkt heb op de foto is dat onderaan het kader (bij de motorbevestiging) een bruine plek zit..
roest?
Arnoute schreef:de man wil niets van zijn prijs afdoen... @ jet, wat geven ze dan wel voor zo'n brommer? @ twowheeler, waarom?
Ik heb de puch VS 50 (een ander model, bijna hetzelfde) vaker voor 1000€ + als opknapper gezien zonder kenteken
En met kenteken opgeknapt makkelijk tegen de dikke 2000 € aan.
Arnoute schreef:heb je een idee van een prijs want ik vind niet veel anders meer? wat ik wel opgemerkt heb op de foto is dat onderaan het kader (bij de motorbevestiging) een bruine plek zit.. roest?
Dat er zo weinig aangeboden wordt geeft ook aan dat het bijzonder is En het dus snel verkocht is ALS het een keer wordt aangeboden.
Arnoute schreef:heb je een idee van een prijs want ik vind niet veel anders meer? wat ik wel opgemerkt heb op de foto is dat onderaan het kader (bij de motorbevestiging) een bruine plek zit.. roest?
Dat er zo weinig aangeboden wordt geeft ook aan dat het bijzonder is En het dus snel verkocht is ALS het een keer wordt aangeboden.
staat er al een tijdje op hoor..
@ Camiel, dat wil niets zeggen hoor; de honda PS50 gaat ook 1500 euro, de P50 amper 400
ja was onderweg en ik moest een bericht sturen als ik ging komen, ik stuur dat ik kom,
ben ik onderweg krijg ik een bericht terug ben niet thuis...
ik vroeg hem nog of zondag na 7u goed was.. ja zei hij... :/
ik heb nog wat rondgeneusd over de brommer, wat wel op te merken is dat er 2versies zijn
die met 3 vitessen en met 2 vitessen.
mss dat die met 3 vitessen meer kosten?