Pagina 68 van 100
Geplaatst: 10 aug 2009, 20:19
door Twowheeler
automaat zeker? pas op met jlo blokjes! piano snaar breekt snel.
kijken of z'n koppeling wel aangrijpt. onze brommies draaien immers ook het achterwiel als hij in z'n vrij staat
Geplaatst: 10 aug 2009, 22:23
door nico
even een kleine vraag.
moet je je olie pijl stokje er in draaien als je wilt kijken hoeveel olie er in zit, of er op zetten?
vriendelijke groeten nico.
Geplaatst: 10 aug 2009, 22:36
door Monkeymadness
niet erin draaien !!!!
Geplaatst: 12 aug 2009, 10:11
door Vincent2
wat is verschil tussen oud type koppeling en nieuw type?
http://www.fs1shop.nl/product_info.php? ... 7042ae47ec (=nieuw type)
http://www.fs1shop.nl/product_info.php? ... 7042ae47ec (=oud type)
op de foto afgaand zou ik zeggen dat er geen tandwiel zit op een oud type vanachter, maar ik denk dat ge dat er kunt afhalen bij zowel nieuw als oud.
Geplaatst: 12 aug 2009, 13:20
door Roberto.B
nico schreef:even een kleine vraag.
moet je je olie pijl stokje er in draaien als je wilt kijken hoeveel olie er in zit, of er op zetten?
vriendelijke groeten nico.
gewoon er even in dippen , doe ik tenminste altijd
Geplaatst: 12 aug 2009, 14:56
door Frederik
bij een nieuw type zit da tandwiel derop geperst, da krijgde er nie zomaar af
Geplaatst: 13 aug 2009, 19:09
door jonnotje
kun je een voetpakking vervangen voor vloeibare pakking..? (natuurlijk kan het, maar werkt het ook?) zodat de poort timing lager word?
ik heb hier Curil vloeibare pakking liggen, dat kan van -40 tot 160 graden celcius.
zou moeten werken, maar blijft het ook goet zitten denken jullie?
of heeft 1 van jullie het misschien al eens uitgeprobeert?
Geplaatst: 13 aug 2009, 20:18
door Monkeymadness
ligt eraan, als het goed hecht aan je cilinder, kan je een gokje wagen... maar als het niet goed hecht, dan blaast het na 1 seconde tussen je onderblok/cilinder weg...
Geplaatst: 13 aug 2009, 22:50
door Triforce
het werkt wel, want ik heb het ook bij de RS100, je moet het alleen 1 dag laten drogen voordat je gaat rijden.
Ik zou ook meteen de gehele oppervlakte schoonmaken zodat het goed hecht en minder kans heeft op valse lucht zuigen.
Geplaatst: 14 aug 2009, 12:46
door jonnotje
jonnotje schreef:kun je een voetpakking vervangen voor vloeibare pakking..? (natuurlijk kan het, maar werkt het ook?) zodat de poort timing lager word?
ik heb hier Curil vloeibare pakking liggen, dat kan van -40 tot 160 graden celcius.
zou moeten werken, maar blijft het ook goet zitten denken jullie?
of heeft 1 van jullie het misschien al eens uitgeprobeert?
eenmaal andermaal???
Geplaatst: 14 aug 2009, 12:47
door Roberto.B
jonnotje schreef:kun je een voetpakking vervangen voor vloeibare pakking..? (natuurlijk kan het, maar werkt het ook?) zodat de poort timing lager word?
ik heb hier Curil vloeibare pakking liggen, dat kan van -40 tot 160 graden celcius.
zou moeten werken, maar blijft het ook goet zitten denken jullie?
of heeft 1 van jullie het misschien al eens uitgeprobeert?
bij mij werkt curil prima, en mijn brommer is al heel vaak heeeel heet geweest
en geen lekkage

Geplaatst: 15 aug 2009, 18:34
door ginofs1
pee67 schreef:Maar naast dat de en een schuine kant heeft van 1 mm en de ander een schuine kant van 2.5 mm
zit er nog lengte verschil in de gasshuiven. Of zijn deze, zoals Henk (FS1E) al meldde, niet voor
de FS1 gemaakt?
.
de korte schuif is voor een 16mm
de lange schuif is voor een 12mm
Geplaatst: 15 aug 2009, 22:25
door pee67
ginofs1 schreef:pee67 schreef:Maar naast dat de en een schuine kant heeft van 1 mm en de ander een schuine kant van 2.5 mm
zit er nog lengte verschil in de gasshuiven. Of zijn deze, zoals Henk (FS1E) al meldde, niet voor
de FS1 gemaakt?
.
de korte schuif is voor een 16mm
de lange schuif is voor een 12mm
Mijn dank is groot

Geplaatst: 16 aug 2009, 09:51
door Tombo
Ik heb eens een poos gereden met een lange schuif in een 16mm zonder dat ik het doorhad (op onze oude 2e FS1). Toen we erachter kwamen, en hem hadden vervangen voor een korte schijf trok 'ie echt veel en veel harder (zat een aluminium athena op), en hij liep al niet langzaam toen met lange schijf. Helaas na 200 meter liep 'ie vast (pistonpenclip eruit)

Geplaatst: 16 aug 2009, 10:28
door pee67
Ik ga dit eerdaags toch eens uittesten.
Moet ik dan nog iets gaan veranderen aan de spoeiermaat?