Ik heb het gewoon fout opgeschreven pijltje stond richting uitlaat zoals het hoorde
Was net even bij de bromboer hier in hoofddorp, hij had toevallig net zijn magazijn opgeruimd en had een bak vol nieuwe zuigertjes en hele cilinder sets voor yamaha fs1, rd dt etc!
Ik mocht er eens door zoeken maar ik had daar eigelijk nu geen zin in, drukte van jewelste in die winkel etc etc
Misschien ook wat voor de andere gasten in noordholland? hoefte allemaal weinig te kosten en ik zag volgens mij een orginele yamaha zuiger liggen?!
Heb trouwens ook de boven genoemde zuiger gemonteerd met de bij behorende cilinder. Ik had ook nog is goed gekeken en was een getunde cilinder dus niet "snel" a fabriek.
Van 1800 tot 3000 toeren doet hij weinig maar daarna doet hij het leuk toch bijna 70 km/h
vandaag dus geweest. waren 4 bakken ik heb de voorste 2 door gekeken omdat ik toen gevonden had wat ik zocht
ik heb geloof ik 3 (zeker 2) 60 cc fs1 cilinders gezien.
verder heel veel honda. (mb mt etc) en ook een wallaroo of zo'n ding als yamasam het wel eens over heeft
2 boxen heb ik dus niet bekeken weet dus niet wat daar in zit
leuk dat je rd eindelijk wat vlotter gaat thomas als je ergens een chrome rd cilinder tegenkomt niet met wartel aansluiting voor de uitlaat maar met 2 bouten mag je hem altijd meenemen voor me
ik gok dat die 16 ùmm wel goeg genoeg is,
volgens mij zit op de rd60 trouwens ook maar een 16 mm maar op de duitse ebay vond je ook altijd wel de 20 of 21 mm, dus die kan je ook nog nemen...
Ja heb er nu een 85 in zitten, is net te klein om er goed vermogen uit te halen. nu 50 met 4000 toeren maar nog nietzoals het hoort. (dus met moeite, etc) in de toerengebieden waarin hij wel genoeg benzine krigjt loopt hij mooi
ga is een 95 en een 100 proberen
helaas was de andere bromzaak waar ze de juiste sproeiers hebben dicht..