chimay 2005 yamaha FS1 50cc van 1971 ..... en gaan me die banaan haha top speed 154 km/u
"fs1 van 1971 ... het is een 5bak volledig aangepaste blok zelfgemaakte cillinder zelf gemaakte uitlaat bijgewerkte carter zelfgemaakte rietvalves 26 mm mekunie carburator en nee mijn vader ik race (nog) niet als je nog wat wil weten weet je het maar te zeggen"
chimay 2005 yamaha FS1 50cc van 1971 ..... en gaan me die banaan haha top speed 154 km/u
"fs1 van 1971 ... het is een 5bak volledig aangepaste blok zelfgemaakte cillinder zelf gemaakte uitlaat bijgewerkte carter zelfgemaakte rietvalves 26 mm mekunie carburator en nee mijn vader ik race (nog) niet als je nog wat wil weten weet je het maar te zeggen"
Das gewoon de Lemmens van het Big Engine Team. Kijk maar eens naar de foto's op het topic Big engine team. De drie foto's van de classic racers. Ook op het topic Big engine team racing schow staan foto's van deze 50 cc.
wtf, ik zit net een stukje op kreidler.nl te lezen over de SBO sprint, en dan met name over de superspecial klasse (scooters). 35 Pk 150 meter sprint in 6,5 sec, 3,5 sec naar de 100 km/h