ik heb net met pijn en moeite die rubber erop gezet en die haal ik er echt niet meer af en dan buigt waarschijn lijk die pijp sneller als de steppen balk
Gekeken of mijn FS1 nog in de schuur stond!
Ik werd afgelopen nacht 00:30u. gebeld door politie Rijnmond. Ze hadden een bromfiets aangehouden met mijn kenteken en wilden weten waar mijn brommer was. Ik in mijn nacht gewaad naar de schuur om te kijken of mijn FS1 er nog stond. Hij stond er nog! Ik kon mij niet voorstellen dat mijn brommer in zo'n korte tijd van Uithuizen naar Rotterdam verplaatst was. De reactie van de agent was: "Nou dan moet deze persoon maar even mee naar het buro en het even gaan uitleggen" en vervolgens verontschuldigde hij zich voor het late bellen en wenste mijn vrouw en mij een goede nachtrust.
Dus het fenomeen bij valse kentekens bij bromfietsen bestaat echt!
Het persbericht van de politie:
BEKEURD VOOR RIJDEN MET VALSE KENTEKENPLATEN
ROTTERDAM - Een 31-jarige Rotterdammer is in de nacht van zondag op maandag rond kwart voor één op de Nieuwe Binnenweg bekeurd. De man had een brommer in zijn bezit en kon niet duidelijk maken van wie de brommer was. Na onderzoek op het politiebureau bleek de bromfiets voorzien te zijn van valse kentekenplaatsen. De man kreeg een bekeuring.
Laatst gewijzigd door bromtolfs1 op 03 mar 2008, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
dit:
van een afstandje ziet het er redelijk uit maar dicht bij...
ps
imand nog ideen hoe je het malletje het beste kan maken?
ik heb dat papiertje nu met de dremel eruit gefreesd maar het rusultaat word vrij rommelig zoals je ziet