Te warm of niet

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
Benny v
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2026, 19:50

Te warm of niet

Bericht door Benny v »

Ik rij met fst 3f5 dx ik heb een nieuwe cilinder dmp 60cc. Mijn voor onsteking staat op 1.6mm originele 16mm carburator met 185 sproeier toch krijg die motor zo warm .als hij 10min los draaid meet ik al vlug 120 graden. Anders rij de brommer goed 65 per uur ben bang dat hij gaat vastlopen. Dank voor hulp
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23499
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Re: Te warm of niet

Bericht door marco »

Dat is wel normaal hoor
Yamaha Sheriff 1981
Plaats reactie