Hoi, wat doen jullie met de bobine in een oud type frame? Alle bobines die ik te koop zie hebben de latere afstand van de montagepunten en bij oud frame past dat dus niet (gaatjes dichter bij elkaar) Gaatje bij boren is makkelijk natuurlijk maar wel een beetje zonde... nu zit hij met 1 pootje vast maar dan is de minpool wel minder goed lijkt me... of zijn dat oude type bobine toch nog ergens te koop?
maartuh schreef:Hoi, wat doen jullie met de bobine in een oud type frame? Alle bobines die ik te koop zie hebben de latere afstand van de montagepunten en bij oud frame past dat dus niet (gaatjes dichter bij elkaar) Gaatje bij boren is makkelijk natuurlijk maar wel een beetje zonde... nu zit hij met 1 pootje vast maar dan is de minpool wel minder goed lijkt me... of zijn dat oude type bobine toch nog ergens te koop?
Beste mensen, ik ben nog altijd op zoek naar een schema van de Japanse uitvoering F5B ... Is er niemand dat mischien ergens iets weet of mij op weg kan helpen? Zoniet, dan behelp ik mij verder met het FS50 schema ... Dat lijkt er het meeste op! Als er iemand al schema's heeft voor een brommer met contactslot met 10 verbindingen, parkeerlicht met extra weerstand, voorste remlichtschakelaar, ...wil ik deze graag kopieren! Dankuwel!
2f2 kappen zijn puntiger dan 2ru kappen, dus klopt inderdaad dat die van jou korter lijken. Volgens mij zijn de gaten in het frame wel gelijk, maar dat zou iemand nog even moeten bevestigen (of juist niet)