Netjes hoor, die 50 is een mooi originele, heb ik hier alleen in brom uitvoering gezien toen. Die 250 is een rap ding, in de club moet je tot 90km/u flink gasgeven om bij te houden, daarboven heeft het rappe kleine twinnetje natuurlijk een ademnood, heeft ook dezelfde voorspatborden als de GT500.
Ik zou overwegen een mooie gouden originele bies aan te brengen? Heeft deze contactpuntjes?
De GT750 komt oorspronkelijk uit Belgie, hij is in 2001 voor me meegebracht door Marcel Vlaandere die ken je vast wel. Het leuke is dat bijna niemand hier gelooft dat het de originele kleur is, de Nederlandse importeur wilde in 76 alleen maar blauw en rood hebben, in overzeese landen was er ook zwart en goudkleur, ik dacht in Duitsland ook, deze Jewel-Grey is zeldzaam, ik ken een Noor en een Engelsman die er één hebben, je ziet het niet vaak maar het is echt origineel. Met dit exemplaar heb ik wel een clubprijs gewonnen voor de mooist originele motor.
ja tot 90 zijn ze behoorlijk vinnig, lang hard ermee rijden is niet zo aangenaam, hoewel ik toch wel eens doortrek tot 140 is nog met contactpuntjes die ac50 is in NL nooit zo uitgebracht, was een wat ander model en een 4bak. Deze 50 is een 5bak En dat waterorgel is echt wel de max