thijs-66 schreef:misschien hele domme vraag maar wanneer merk je dat je blokje te warm word? ik heb namelijk me cilinder en kopje gespoten, en vroeg me af of die nou eerder te warm zou worden
Kopje spuiten zou ik zelf niet hebben gedaan, maar ik denk niet dat het enorme problemen gaat opleveren als je opstelling goed is.
Effe meten hoe warm het net wordt, dan kunnen de geleerde jongens van hier wel iets zeggen. Een blok wordt altijd wel warm, echt warm. Ook bvb bij de auto. Hoe warm iets aanvoelt, is daarenboven ook iets subjectief. Kijk naar Gino, die heeft koud bij 30 graden. En andere lopen in short in scandinavië.
het eerste wat je merkt is dat hij minder vut krijgt en meteen er na loopt hij vast waarschijnlijk zijn er maar 2 op het forum die dit op tijd aan voelen. dus zorg dat hij niet te heet word want je bent te laat met een snelle brommer heb je geen tijd om te reageren
barttm schreef:Welke verschillen zijn er tussen een rechter koppelings/oliekap van een 2RU en een Fs1-P, los dat het draad van de oliepijlstok fijner is op de Fs1-P?
barttm schreef:Welke verschillen zijn er tussen een rechter koppelings/oliekap van een 2RU en een Fs1-P, los dat het draad van de oliepijlstok fijner is op de Fs1-P?
barttm schreef:Welke verschillen zijn er tussen een rechter koppelings/oliekap van een 2RU en een Fs1-P, los dat het draad van de oliepijlstok fijner is op de Fs1-P?
ginofs1 schreef:het eerste wat je merkt is dat hij minder vut krijgt en meteen er na loopt hij vast waarschijnlijk zijn er maar 2 op het forum die dit op tijd aan voelen. dus zorg dat hij niet te heet word want je bent te laat met een snelle brommer heb je geen tijd om te reageren
Ik denk dat er wel wat meer mensen op het forum warm lopers op tijd aan aan voelen. maar wat je zegt je hebt niet altijd de tijd om snel genoeg te reageren die van mij moet ik toch weer eens los gooien hij rijd prima maar komt hij in de buurt van de 50 dan wil hij toch wel eens een heetloper krijgen zojuist ook weer in de stromende regen nog wel dus eigenlijk had hij waterkoeling genoeg, maar ik denk dat toch de zuiger te krap is en de snelle afkoeling door het regenwater in dit geval de warmloper veroorzaakt heeft.
ginofs1 schreef:het eerste wat je merkt is dat hij minder vut krijgt en meteen er na loopt hij vast waarschijnlijk zijn er maar 2 op het forum die dit op tijd aan voelen. dus zorg dat hij niet te heet word want je bent te laat met een snelle brommer heb je geen tijd om te reageren
Ik denk dat er wel wat meer mensen op het forum warm lopers op tijd aan aan voelen. maar wat je zegt je hebt niet altijd de tijd om snel genoeg te reageren die van mij moet ik toch weer eens los gooien hij rijd prima maar komt hij in de buurt van de 50 dan wil hij toch wel eens een heetloper krijgen zojuist ook weer in de stromende regen nog wel dus eigenlijk had hij waterkoeling genoeg, maar ik denk dat toch de zuiger te krap is en de snelle afkoeling door het regenwater in dit geval de warmloper veroorzaakt heeft.
thijs-66 schreef:misschien hele domme vraag maar wanneer merk je dat je blokje te warm word? ik heb namelijk me cilinder en kopje gespoten, en vroeg me af of die nou eerder te warm zou worden
Temperatuur meter monteren, bijvoorbeeld van Stage 6. Dan heb je een beetje een indicatie (geen garantie uiteraard).
ginofs1 schreef:het eerste wat je merkt is dat hij minder vut krijgt en meteen er na loopt hij vast waarschijnlijk zijn er maar 2 op het forum die dit op tijd aan voelen. dus zorg dat hij niet te heet word want je bent te laat met een snelle brommer heb je geen tijd om te reageren
Ik denk dat er wel wat meer mensen op het forum warm lopers op tijd aan aan voelen. maar wat je zegt je hebt niet altijd de tijd om snel genoeg te reageren die van mij moet ik toch weer eens los gooien hij rijd prima maar komt hij in de buurt van de 50 dan wil hij toch wel eens een heetloper krijgen zojuist ook weer in de stromende regen nog wel dus eigenlijk had hij waterkoeling genoeg, maar ik denk dat toch de zuiger te krap is en de snelle afkoeling door het regenwater in dit geval de warmloper veroorzaakt heeft.
lees goed fs1man die dit op tijd aan voelen
Vandaag telt niet Gino hevige regen straffe tegenwind ik hoorde mijn motortje niet eens laat staan dat ik m voelde ik was zeiknat en ja ik had de koppeling in voordat de motor af sloeg