Jeti schreef:Heeft iemand een foto/plaatje van een RD(m) helmslot, en een foto/plaatje van een helmslot van een RDmx. Liefst een losse, dus niet een foto van de zijkant van een brommer ofzo. Heb de bevestiging nodig.
Vraag staat nog steeds, bedoelde trouwens zadel slot. Maar kan me iets herinneren dat het in 1 zat, zoals bij sheriff. Is niet bij RDm zie ik nu bij David. Wel bij RDmx?
Ik zal zo snel mogelijk kijken of ik hier zoiets heb liggen van de rdmx zodat ik mischien je vraag kan beantwoorden!
Tsja, bestel ze maar alle 2, de B6 is echt voor de ultra slome. En voor 2.50 euries kan je niet sukkelen he. Overigens vind je die bougies ook wel bij een goeie fietsenmaker of garage ofzo
Jeti schreef:Heeft iemand een foto/plaatje van een RD(m) helmslot, en een foto/plaatje van een helmslot van een RDmx. Liefst een losse, dus niet een foto van de zijkant van een brommer ofzo. Heb de bevestiging nodig.
Vraag staat nog steeds, bedoelde trouwens zadel slot. Maar kan me iets herinneren dat het in 1 zat, zoals bij sheriff. Is niet bij RDm zie ik nu bij David. Wel bij RDmx?
Waar halen jullie de kleine 6v lampjes vandaan voor de km en toerentellers? er zit nu 6v 3w in maar ik zou het licht liever wat feller willen hebben omdat ik het nu amper kan lezen in het donker.
Wiking schreef:Waar halen jullie de kleine 6v lampjes vandaan voor de km en toerentellers? er zit nu 6v 3w in maar ik zou het licht liever wat feller willen hebben omdat ik het nu amper kan lezen in het donker.