in januari krijg ik een brief dat ik de brommer moet overschrijven , ik gebeld met de rdw en het nog een keer uit gelegt.
het zou nu in orde moeten zijn omdat de brommer van 2004 is in plaats van 2007 is hij technisch anders dan mijn 2008 tzr en daardoor
vrijwel niet geschikt als onderdelen donor.
nu wil ik deze brommer dus gaan opknappen en verkopen, dus een kenteken er op is dan wel een must.
een telefoontje naar de rdw lijkt dan ook voldoende, maar nu blijkt de brommer in hun administratie het kenteken nog te hebben
en nog steeds op de vorige eigenaar zijn naam te staan.
alleen bij een kenteken check blijkt het kenteken niet meer te bestaan maar de rdw beweerd de papieren en het schrijven nooit ontvangen te hebben.
dus nu staat hier een brommer met een niet meer bestaand kenteken waar zowel ik als de vorige eigenaar geen papieren of plaat van hebben.
maar volgens de rdw heeft de brommer nog steeds een kenteken alleen bestaat het niet meer

De vorige eigenaar zou al diversen bekeuringen moeten hebben gehad maar hij weet van niks.
ik weet niet wat voor systeem de rdw gebruikt in januari was het kenteken en het schrijven wel ontvangen en nu in maart kijkt er een ander persoon in en nu is er niets ontvangen beetje vreemd allemaal.