Jens36 schreef:Goewd! Ik had het op 6 maart 2013, dus dan zit ik ook safe
Maar ik word wel 21 voor ik het 2 jaar heb. Kan ik het dan gewoon al niet dan gaan inruilen?
Is geen probleem voor zover ik weet. Die 21 geld alleen als je in 1keer je zwaar rijbewijs A wou halen. Dus zonder licht rijbewijs te behalen. Geldt nu trouwens terug, voor je zwaar rijbewijs A moet je nu 24 zijn, als je alles in 1keer wilt doen!
Men rd vonkt momenteel niet meer, was waarschijnlijk wel een half jaar geleden dat ik hem nog gestart had. Heb met andere bougie, bougiedop en bobine geprobeerd. Is een electronische ontsteking van gino, wat kan hier allemaal nog aan kapot?
ginofs1 schreef:niet veel trek de cdi eens los is daar de boel niet geoxideerd?
had hier nog twee andere cdi's liggen, die ook even geprobeerd, maar geen verschil, heb niet direct een idee waar het aan ligt, zal waarschijnlijk iets stom zijn. Heb er ook geen uren naar gezocht, zal voor volgende week zijn
had hier nog twee andere cdi's liggen, die ook even geprobeerd, maar geen verschil, heb niet direct een idee waar het aan ligt, zal waarschijnlijk iets stom zijn. Heb er ook geen uren naar gezocht, zal voor volgende week zijn
contactslot draad bruin 2 even los trekken wat doet hij dan?
contactslot draad bruin 2 even los trekken wat doet hij dan?