Hij loop nu wel, maar alleen stationair. als ik gas geef, dan valt hij na een tijdje uit. bougie kleur: matzwart (droog dus )
Edit: filmpies!
Bij het 2e filmpje zie je ook dat hij daarna niet meer aan te kicken is. Dit is op te lossen door de bougie eruit te draaien, droog te maken en het opnieuw te proberen. na zo'n 4 keer kicken gaat hij dan weer aan. Dit blijft zo door gaan. Waar kan dit aan liggen? (carb?)
Laatst gewijzigd door joosie1234 op 19 sep 2013, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Stroomt de benzine goed uit het kraantje? Zit de bobine goed vast? Zie je de punten flink vonken? Al een andere bougie en dop gepakt? Zit de einddemper dicht? Trek hem er eens uit?
NIX schreef:Stroomt de benzine goed uit het kraantje? Zit de bobine goed vast? Zie je de punten flink vonken? Al een andere bougie en dop gepakt? Zit de einddemper dicht? Trek hem er eens uit?
- Benzine stroomt perfect door
- bobine goed vast? - ga ik checken
- Punten heeft ie niet meer, er zit Gino CDI ontsteking onder
- Bougiedop en bougie zijn net nieuw (gister gekocht, bougie vandaag)
- Einddemper zal ik even eruit trekken. Heb wel ongeveer een half jaar geleden al het glaswol vervangen....
Hou eens een andere bougie paraat en trek na het afslaan de dop los en check de vonk met de andere bougie. Ik begin de spoel te verdenken. Of de bobine of de massa.
NIX schreef:Hou eens een andere bougie paraat en trek na het afslaan de dop los en check de vonk met de andere bougie. Ik begin de spoel te verdenken. Of de bobine of de massa.
moet je binnenkort nog afrijden in den haag, nix? Ik heb anders lekkere koffie klaar staan
misschien een stomme vraag,
maar hoe werkt een bobine juist?
en in welke mate kan je een bobine uitwisselen? Dus van 50cc naar 99cc.
concreet is dus de vraag of ik een rd bobine ook op een mv agusta kan gebruiken