Naja ik heb een Europese ziektekostenverzekering, maar Zwitserland valt buiten de EU...
En de brief die ik heb ontvangen was al van een incassobureau omdat die klojos de postcode verkeerd hadden en er dus geen originele rekening was aangekomen :/
Moest vandaag in een Mercedes A180 rondrijden.
Wat een K** auto..
Het is vast geen goedkope auto zo gloednieuw (800km op de teller), maar echt zo crap..
Ramen veel te klein, dashboard veel te groot, je ziet geen flikker, lelijke vormgeving, passagier mag niet eens de navigatie instellen tijdens het rijden (krijg je melding dat het alleen kan als je stil staat..), pas bij 3/4 van het gaspedaal werkt hij (voelt alsof je in z'n 3 optrekt, ook als de ECO stand uitstaat), overal lichtjes en piepjes en knippers, veel te laag zodat ik geen pontje op en af kon zonder met de bumper de grond te raken. Etc etc.
Die Astra van gisteren met <10 km op de teller was stukken beter.
Behalve dat je je voet op de rem moet houden om de handrem "af" te zetten. Dan kun je dus nooit een hellingproef doen.
Ben benieuwd wat ik morgen mee krijg.. Maar die Merc laat ik mooi staan.
Is maar paar weken, wat ik al 4 jaar doe eigenlijk in deze periode:
Scholen langs in half NL en medewerkers/teamleiders opleiden/begeleiden/coachen om gehuurde studieboeken in te nemen+te controleren etc. (op middelbare scholen, volwassenonderwijs, mbo).
Auto's komen gewoon van een autoverhuurder. Moet vooral veel naar omgeving Rotterdam/Den Haag, dus veel reistijd (in de spits).
Is wel leuk om te doen.