Wat zit je tegen vandaag V7
-
- 5000km gereden
Jeti schreef:the_destroyers schreef:Jeti schreef:marco schreef:En dan loopt die met 550km warm
Vertel mij wat
ERvaring?
Ja, maar kwam ook door die verkeerde gekke spoeierhouder denk ik
En een FS1 rijder zonder ooit een warmloper is geen echte FS1 rijder he
Ik heb de mijne al gehad, dus laat maar zo

Fs1tje moet ook ingereden zijn tegen de zommeritten en volledig getest en betrouwbaar zijn. Ga deze zomer eindelijk es tijd hebben, en tegen dan staat die trekhaak er al op. Binnen 4000km moet ik al op onderhoud, dan vraag ik het in de garage er 1 te monteren

-
- 1000km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
Alleen een plaat is niet zo erg, wij hebben altijd een plaat gehad (verzekeringsplaatje). Maar de rest..!
Nu hopen dat jullie Frankrijk volgen en gewoon gratis papieren kunnen aanvragen. Dan heb ik ook nog een paar frames waar Belgische papieren bij mogen
Een keuring voor alle brommers die nu papieren moeten krijgen, lijkt me vrij onlogisch. Dat hadden wij ook niet. Ze schreven alleen het framenummer op bij de schouwing. Totale kosten waren toen 50 euro per brommer, incl plaat. Vergeleken met de 175 van nu, valt dat nog goed mee.
En dan nog afwachten wat ze doen met een verzekeringsplicht, aangezien dat bij jullie heel anders werkt en jullie geen betaalde schorsing kennen als je een voertuig niet gebruikt.
En iedereen die bewust oldtimer brommers/frames ongekentekend laat (omdat hij denkt hem toch nooit te gaan gebruiken, oid), krijgt met mij te doen
Hou me op de hoogte.
Nu hopen dat jullie Frankrijk volgen en gewoon gratis papieren kunnen aanvragen. Dan heb ik ook nog een paar frames waar Belgische papieren bij mogen

Een keuring voor alle brommers die nu papieren moeten krijgen, lijkt me vrij onlogisch. Dat hadden wij ook niet. Ze schreven alleen het framenummer op bij de schouwing. Totale kosten waren toen 50 euro per brommer, incl plaat. Vergeleken met de 175 van nu, valt dat nog goed mee.
En dan nog afwachten wat ze doen met een verzekeringsplicht, aangezien dat bij jullie heel anders werkt en jullie geen betaalde schorsing kennen als je een voertuig niet gebruikt.
En iedereen die bewust oldtimer brommers/frames ongekentekend laat (omdat hij denkt hem toch nooit te gaan gebruiken, oid), krijgt met mij te doen

Hou me op de hoogte.
-
- 1000km gereden
philippeg schreef:waar halen jullie die info over de kentekenplicht in Belgie. ik had nog niet gehoord dat ze er eindelijk uit waren.
Stond vanochtend in de krant. Maar is totaal nog niet zo uitgewerkt denk ik ... Gaat te maken hebben met de DIV las ik ergens nog, en waarschijnlijk ook keuringen. Online is er bij alle kranten een artikel van te vinden.
Bijvoorbeeld: http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 5_00434023

Yamaha Sheriff '81
Yamaha F5B '69
Yamaha RD50mx Project '82
Yamaha Chappy '84
Yamaha F5B '69
Yamaha RD50mx Project '82
Yamaha Chappy '84
-
- 7500km gereden
- BelgMattijs
- 250km gereden
Artikel van vanmorgen

De nummerplaat van auto’s begint tegenwoordig met het cijfer ‘1’, bij bromfietsen en ‘brommobielen’ wordt dat cijfer vervangen door een letter. Wellicht de letter ‘S’ van ‘scooter'