Jeti schreef:Omdat er toch wel veel reacties kwamen van mensen die de 21e al op vakantie zijn en tot hun spijt niet mee kunnen met de RR..
Ik heb het voor elkaar gekregen dat de RivierenRit + barbecue eventueel ook op zaterdag 14 juli kan plaatsvinden.. Bij dezen vraag ik jullie om te POLL in te vullen. Alleen als je (zo goed als) zeker komt. Als je niet komt, hoef je het ook niet in te vullen. Vooral de vraag aan de mensen die zich hadden opgegeven voor de 21e: kunnen jullie ook de 14e? Die mensen krijgen wat mij betreft "voorrang". LET OP: het gaat hier niet om een voorkeursweekend, maar of je KUNT.
the_destroyers schreef:Ik heb gestemd op 21juli (nog steeds een beetje onder voorbehoud, maar zoals gezegd, moet normaal lukken! met of zonder brommer)
Dan kun je dus niet op 14 juli?
Alsin: als het op 14 juli is, kun je niet komen?
the_destroyers schreef:Ik heb gestemd op 21juli (nog steeds een beetje onder voorbehoud, maar zoals gezegd, moet normaal lukken! met of zonder brommer)
Dan kun je dus niet op 14 juli? Alsin: als het op 14 juli is, kun je niet komen?
Idd Jet, dan kan ik niet. Ben op vakantie dan! Ik had de uitleg erbij wel degelijk gelezen en verstaan!
Ok, we wachten de stemmen even af..
Anders blijft het gewoon op de 21e. Jullie waren beide als eerste aangemeld, dus daar hou ik het meeste rekening mee. Tenzij er ineens 10 man/vrouw meer kunnen op de 14e ofzo..
Wil binnen 2 weken wel beslissen.