weet iemand hoeveelkm de rit gaat worden, ik heb als referentie alleen vorig jaar toen zat ik in t verloren groepje zeg maar.
ik vraag dit omdat ik met de orange wil komen met het M stuur maar ik weet niet of dat wel een goed idee is als de rit lang is.
omdat ik nu al vaak met ritjes 30-50 km vaak last van mijn polsen krijg en afgelopen week zelfs van mijn nek.
ik vrees dat ik te oud word voor een m stuurtje
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Moet eerlijk bekennen dat ik met M stuur ook last krijg na enige tijd. O.a. tintelende vingers etc.
Toch maak ik geregeld (als het mooi weer is ) ruim 100km op een dag met M stuur. Op en neer naar werk.
ja ik ook tintelende vingers oijn aan de polsen eigenlijk meer een vermoeid gevoel zeg maar.
en met de intergraalhelm pijn aan de nek omdat je steeds omhoog zit te kijken zeg maar.
mischien allemaal maar een sheriff stuur of een echt jaren 70 hoog puch stuur
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Je moet proberen zoveel mogelijk met je rug te steunen, niet op je polsen.
Op m'n nieuwe motor zit je heel extreem, maar zolang je niet actief op je polsen leunt valt het mee. (dit was Tom dus op de laptop van mitchel )
mpro09 schreef:Je moet proberen zoveel mogelijk met je rug te steunen, niet op je polsen. Op m'n nieuwe motor zit je heel extreem, maar zolang je niet actief op je polsen leunt valt het mee. (dit was Tom dus op de laptop van mitchel )
Je moet toch juist steunen met de knieen? Met de rug steunen is niet veel beter voor de oudjes
Ja, dat bedoel ik eigenlijk ook. Maar iig niet op je polsen gaan hangen Ik heb net een stukje voorgereden met de motor. Ik ga proberen de complete rit in google maps o.i.d. uit te zetten met waypoints, kijken of dat lukt.