The Big small question topic, partnumber 7
- Jeti
- 17500km gereden
NIX schreef:Jeti schreef:Pfft dan moet ik al die zooi meenemen.. Bus zit al vol met slaapspullen, 2 brommers, etc..
Dus als iemand anders het wil ophalen om mee te nemen: be my guest..
Ik weet wel iemand, maar dan moet hij wel compleet zijn. Moet ik even zien wanneer ik hem achterin gooi.
Iemand om hem mee te laten nemen naar de Limbo rit, of als hobbyproject?
Weet niet hoe compleet hij is. Staat al jaren stil met een mankement, weet ook niet wat of hoe.
Dus het is niet starten lopen en er zullen vast wel onderdelen aangeschaft moeten worden.
- NIX
- 10000km gereden
Jeti schreef:NIX schreef:Jeti schreef:Pfft dan moet ik al die zooi meenemen.. Bus zit al vol met slaapspullen, 2 brommers, etc..
Dus als iemand anders het wil ophalen om mee te nemen: be my guest..
Ik weet wel iemand, maar dan moet hij wel compleet zijn. Moet ik even zien wanneer ik hem achterin gooi.
Iemand om hem mee te laten nemen naar de Limbo rit, of als hobbyproject?
Weet niet hoe compleet hij is. Staat al jaren stil met een mankement, weet ook niet wat of hoe.
Dus het is niet starten lopen en er zullen vast wel onderdelen aangeschaft moeten worden.
Zeg het maar. Dat er wat aan mankeert lijkt me logisch. Maar hoe completer hoe beter. Ik kan wel een keer bij jou oppikken. Ik maak er graag iemand anders blij mee, als ie anders toch maar geslacht of aangfestoken wordt.
Kijk eerst even in de FAQ.
- Jeti
- 17500km gereden
NIX schreef:Zeg het maar. Dat er wat aan mankeert lijkt me logisch. Maar hoe completer hoe beter. Ik kan wel een keer bij jou oppikken. Ik maak er graag iemand anders blij mee, als ie anders toch maar geslacht of aangfestoken wordt.
Ik ga denk ik begin volgende week ff kijken. Als niemand hem wil, haal ik er spulletjes vanaf en gaat de rest naar de stort, en wordt het kenteken ongeldig verklaard. Dus als jij er nog iemand voor weet: dan laat ik de onderdelen erop en kan hij/zij knutselen en kijken. En anders altijd nog naar de stort brengen.
Ik moet daar ook nog wat andere krijg-dingen ophalen, dus kan die scooter wel meenemen naar Zaltbommel, zodat je hem bij mij kan ophalen.
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
Hoe lang is daarvan de eerste conus? langer dan die homoet?
Ben wel benieuwd hoe die loopt en klinkt.
hij had deze maar dan verchroomd
De demper zit vast door een veer aan de achterkant, die kan je gewoon naar achteren trekken
Heeft iemand ervaring met deze uitlaat?
http://www.fs1shop.nl/yamaha-rd50m-uitlaat-p-1160.html
Ben wel benieuwd hoe die loopt en klinkt.
hij had deze maar dan verchroomd

De demper zit vast door een veer aan de achterkant, die kan je gewoon naar achteren trekken

Heeft iemand ervaring met deze uitlaat?
http://www.fs1shop.nl/yamaha-rd50m-uitlaat-p-1160.html