
The Big small question topic, partnumber 7
- Jeti
- 17500km gereden
- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
pee67 schreef:Jeti schreef:Weet iemand wat KAGA velgen voor de FS1 zijn? Het bobbeltje in het midden is hoger dan bij die van Gino.
Die heb ik namelijk voor op mijn streetje. Achter "Ary40x17" bij ventieltje.
Kaga of Takasagi?
De Takasagi velgen zijn geleverd op de eerste FS1's die geleverd werden naar ik meen in Duitsland en in Nederland.
Maar daar ben ik niet geheel zeker van.
Er staat echt KAGA.
Het is een Duitser, dat wel.
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Jeti schreef:marco schreef:Zwart spuiten
Dat is trouwens serieus geen slecht idee
Nee nee daar komt niets van in.

Er is vast wel iemand op het forum die een paar mooie wieltjes over heeft.
Anders maar 2 nieuwe wieltjes kopen.
Bas heeft john leuke wieltjes . nieuw of gebruikt.
Moeten wel mooi zijn.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 500km gereden
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 24 apr 2011, 19:20
- Locatie: Kinrooi, België
- Contacteer:
Heb besloten toch maar te gaan spelen met de uitlaatbocht van mijn goeiekope expansie.
Maar wanneer weet ik eigenlijk precies wanneer ik de ideale lengte van mijn bocht bereikt heb? En hoeveel scheelt bijv. 1mm in de prestaties?
Daarnaast nog een ander vraagje; bij de middel-hoge toeren in de 3 en 4 is mijn FS1 niet echt lekker vooruit te krijgen om te kunnen schakelen en wilt ie soms wel eens stotteren/haperen. Als ik dan mijn choke opentrek trekt ie 'em ineens vol door tot het einde van die versnelling.
Waar kan dit aan liggen? Mijn bougie is wel netjes bruin, niet echt koffiebruin, maar eerder melkchocoladebruin
Maar wanneer weet ik eigenlijk precies wanneer ik de ideale lengte van mijn bocht bereikt heb? En hoeveel scheelt bijv. 1mm in de prestaties?
Daarnaast nog een ander vraagje; bij de middel-hoge toeren in de 3 en 4 is mijn FS1 niet echt lekker vooruit te krijgen om te kunnen schakelen en wilt ie soms wel eens stotteren/haperen. Als ik dan mijn choke opentrek trekt ie 'em ineens vol door tot het einde van die versnelling.
Waar kan dit aan liggen? Mijn bougie is wel netjes bruin, niet echt koffiebruin, maar eerder melkchocoladebruin
-
- 500km gereden
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 24 apr 2011, 19:20
- Locatie: Kinrooi, België
- Contacteer:
-
- 5000km gereden
- Berichten: 5445
- Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
- Locatie: Mieldere
BJ schreef:Heb besloten toch maar te gaan spelen met de uitlaatbocht van mijn goeiekope expansie.
Maar wanneer weet ik eigenlijk precies wanneer ik de ideale lengte van mijn bocht bereikt heb? En hoeveel scheelt bijv. 1mm in de prestaties?
Iemand?

Door te proberen zul je erachter komen
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
-
- 500km gereden
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 24 apr 2011, 19:20
- Locatie: Kinrooi, België
- Contacteer:
-
- 5000km gereden
- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
- Locatie: gent