bajaboy schreef:waarom heb je een luchtfilter nodig je hebt een 2ru ??
elke 2RU heeft (origineel) zo'n luchtfilter hoor
dat begrijp ik maar hij heeft een 1j5 luchtfilter gevraagd dus dacht ik hij heeft een 1j5 maar nee dit is een 2ru ,past dat wel?
ach maakt niet uit marco is er blij mee en ik ben er weer vanaf .
bajaboy schreef:waarom heb je een luchtfilter nodig je hebt een 2ru ??
elke 2RU heeft (origineel) zo'n luchtfilter hoor
dat begrijp ik maar hij heeft een 1j5 luchtfilter gevraagd dus dacht ik hij heeft een 1j5 maar nee dit is een 2ru ,past dat wel? ach maakt niet uit marco is er blij mee en ik ben er weer vanaf .
In feite kun je elk type luchtfilter op elk frame zetten als ik me niet vergis.
De 'aansluiting' op het frame is hetzelfde.
Vergeet de 2 rubbers niet, dus naar frame en naar blok, en de dekseltjes en het filterelement. Als de lange bout mist, kun je een stuk M6 draad pakken met 2 dopmoeren.
NIX schreef:Vergeet de 2 rubbers niet, dus naar frame en naar blok, en de dekseltjes en het filterelement. Als de lange bout mist, kun je een stuk M6 draad pakken met 2 dopmoeren.
2 rubbers?? ikke blond .
die naar het frame ken ik en die andere is dan zeker die naar je carburateur gaat? en ja dan zijn het er 2
Luchfilter is binnen.
Thank you Bajaboy! En dat voor alleen de verzendkosten.
Wie heeft een foto o.i.d. van wat ik nu nog meer daarvoor nodig heb?
De dekseltjes en het element snap ik, maar what about die twee rubbers? En die lange bout?
Van het grote 2RU luchtfilter is niets bruikbaar?
Die lange bout houdt de dekseltjes tegen het filter, het rubber van filter blok heeft een andere aansluiting op het filter (overal verkrijgbaar) en de aansluiting van frame naar oud type filterbus is ook weer sinds een jaar of 2 leverbaar. Van je 2RU filter is verder niets bruikbaar. Pak even een exploded vieuw van de homepage.
had gezegd dat je nog meer nodig had man hahhaha deksels heb ik ook wel en een filter of bout en moer .
maar dat kost weinig allemaal nieuw.
succes er mee marco