
Nieuwe carb.
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1984
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 1250km gereden
- Berichten: 1268
- Lid geworden op: 03 jun 2007, 10:56
@ jonnetje, binnenkabel is keihard, maar ik moet gewoon logisch nadenken.
Je moet je gaskabel uit je handvat halen, klemmetje eraf, en dan uit je handvathouder.
Dan zie je dat de binnenkabel uit je buitenkabel steekt, maar wat je wel kan doen, is je buitenkabel schuiven. Schuif hem een stukje over je binnenkabel, zodat er een klein stukje is waar geen binnenkabel is, nu kun je hem gerust afknippen, klaar is kees xD.
Je moet je gaskabel uit je handvat halen, klemmetje eraf, en dan uit je handvathouder.
Dan zie je dat de binnenkabel uit je buitenkabel steekt, maar wat je wel kan doen, is je buitenkabel schuiven. Schuif hem een stukje over je binnenkabel, zodat er een klein stukje is waar geen binnenkabel is, nu kun je hem gerust afknippen, klaar is kees xD.
- Aad
- 1500km gereden
- Berichten: 1773
- Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
- Locatie: Rijssen - Overijssel
- Contacteer:
occ1s schreef:@ jonnetje, binnenkabel is keihard, maar ik moet gewoon logisch nadenken.
Je moet je gaskabel uit je handvat halen, klemmetje eraf, en dan uit je handvathouder.
Dan zie je dat de binnenkabel uit je buitenkabel steekt, maar wat je wel kan doen, is je buitenkabel schuiven. Schuif hem een stukje over je binnenkabel, zodat er een klein stukje is waar geen binnenkabel is, nu kun je hem gerust afknippen, klaar is kees xD.
Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe die opeens te kort kan zijn


-
- 1250km gereden
- Berichten: 1268
- Lid geworden op: 03 jun 2007, 10:56
ja.. maar wou m iets strakker maken, was verkeerd uitgepakt...
Maar nu het volgende, mijn gasschiet niet terug als ik mn handvat loslaat.
Dit had ik in het begin wel.
Ik rijd dus volgas, hand van het handvat af, maar blijf op volgas :S... eerst schoot hij dan terug... nu blijft hij hangen, en weet dat het niet zo hoort.
Ook heb ik volgensmij de verkeerde sproeier.
heb er eerst een 150 in gegooid, pruttelde wat, wist niet wat het was, te weinig benzine of viertakten, deed dus 160 in, reed hij nog beroerder, was dus viertakten.
klopt dit? ik gebruik mikuni sproeiers, en lees dat hij 170 er wel in kan hebben :S
Maar nu het volgende, mijn gasschiet niet terug als ik mn handvat loslaat.
Dit had ik in het begin wel.
Ik rijd dus volgas, hand van het handvat af, maar blijf op volgas :S... eerst schoot hij dan terug... nu blijft hij hangen, en weet dat het niet zo hoort.
Ook heb ik volgensmij de verkeerde sproeier.
heb er eerst een 150 in gegooid, pruttelde wat, wist niet wat het was, te weinig benzine of viertakten, deed dus 160 in, reed hij nog beroerder, was dus viertakten.
klopt dit? ik gebruik mikuni sproeiers, en lees dat hij 170 er wel in kan hebben :S
- Aad
- 1500km gereden
- Berichten: 1773
- Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
- Locatie: Rijssen - Overijssel
- Contacteer:
occ1s schreef:ja.. maar wou m iets strakker maken, was verkeerd uitgepakt...
Maar nu het volgende, mijn gasschiet niet terug als ik mn handvat loslaat.
Dit had ik in het begin wel.
Ik rijd dus volgas, hand van het handvat af, maar blijf op volgas :S... eerst schoot hij dan terug... nu blijft hij hangen, en weet dat het niet zo hoort.
Ook heb ik volgensmij de verkeerde sproeier.
heb er eerst een 150 in gegooid, pruttelde wat, wist niet wat het was, te weinig benzine of viertakten, deed dus 160 in, reed hij nog beroerder, was dus viertakten.
klopt dit? ik gebruik mikuni sproeiers, en lees dat hij 170 er wel in kan hebben :S
Dat je handvat blijft hangen ligt meestal aan die boutjes waarmee je hem 'open' maakt, ik zou het lekker zo laten! Die van mij had het eerst ook, maar per ongeluk niet meer, ik vond het heerlijk, kan je tenminste ook eens je rechterhand van je stuur doen:P