Hallo! Hier even een kort bericht, wederom vanuit Apach, Frankrijk...
We zijn nu op de terugweg. De tellerstand is nu 2200 km en we hebben alleen maar 2 lekke banden en een bougie met een pareltje tussen de punten gehad.
We hebben zelfs nog een pas gereden in de alpen (Sustenpass) en op 2224m hoog foto's gemaakt van de brommers
Ik moet wel zeggen dat het verkeer echt k*t is en de wegen ook (vooral in Frankrijk). Vive la Pays-Bas!
Oja, we hebben in Zwitserland ook nog een blauwe street 5bak gekocht voor 500 euro, maar hier komt nog meer over
Niels schreef:Hallo! Hier even een kort bericht, wederom vanuit Apach, Frankrijk...
We zijn nu op de terugweg. De tellerstand is nu 2200 km en we hebben alleen maar 2 lekke banden en een bougie met een pareltje tussen de punten gehad. We hebben zelfs nog een pas gereden in de alpen (Sustenpass) en op 2224m hoog foto's gemaakt van de brommers
Ik moet wel zeggen dat het verkeer echt k*t is en de wegen ook (vooral in Frankrijk). Vive la Pays-Bas!
Oja, we hebben in Zwitserland ook nog een blauwe street 5bak gekocht voor 500 euro, maar hier komt nog meer over
cool man, de sustenpass ben ik twee weken geleden ook nog wezen scheuren op mijn Bandit
Hebben jullie ook de Furka, Krimsel en de oude Gothardpass gereden? Die zijn ook zeer aan te raden