Algemene vragen en antwoorden over de FS1
			
		
		
			
				
								marco 							 
						Sheriff of the Posbank 			
		Berichten:  23458Lid geworden op:  25 feb 2007, 16:56Locatie:  in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam 
		
						
						
						 
													
						
									
						Bericht 
					 
								door marco  06 feb 2011, 17:36 
			
			
			
			
			Camiel schreef: dus een hogedrukkop is niet nodig met een 60cc cil met 50cc kop?
Een opmaatkopje met een mooie squishrand is het beste.
Yamaha Sheriff 1981
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								koppel 							 
						1500km gereden 			
		Berichten:  1785Lid geworden op:  12 nov 2006, 16:22 
		
						
						
						 
													
						
									
						Bericht 
					 
								door koppel  06 feb 2011, 19:55 
			
			
			
			
			Idd, en al die liters benzine die ik al heb binnengekregen door het uitblazen van sproeiertjes, kraantjes en filtertjes van je benzinetank... Ik leef ook nog steeds!
sommige bacterieen zien dit als een delicatess, nog even en we drinken er ook liters van...
Red Fuel geeft je vleugels 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Triforce 							 
						2500km gereden 			
		Berichten:  4927Lid geworden op:  05 dec 2007, 19:50Locatie:  Zwolle 
		
						
						
						 
													
						
									
						Bericht 
					 
								door Triforce  06 feb 2011, 19:56 
			
			
			
			
			Liever niet, gooi het liever in een tank en ga er mee rijden.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Camiel 							 
						5000km gereden 			
		Berichten:  5485Lid geworden op:  06 jul 2009, 17:44 
		
						
						
						 
													
						
									
						Bericht 
					 
								door Camiel  06 feb 2011, 19:57 
			
			
			
			
			marco schreef: Camiel schreef: dus een hogedrukkop is niet nodig met een 60cc cil met 50cc kop?
Een opmaatkopje met een mooie squishrand is het beste.
Wat voor een rand 
 ?
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Twowheeler 							 
						7500km gereden 			
		Berichten:  7718Lid geworden op:  29 mar 2009, 13:36Locatie:  vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens 
		
						
						
						 
													
						
									
						Bericht 
					 
								door Twowheeler  06 feb 2011, 20:13 
			
			
			
			
			sqiush, dat is een schuin kantje dat mengsel richtig het midden (waar de bougie zit) drukt
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								NIX 							 
						10000km gereden 			
		Berichten:  10840Lid geworden op:  25 nov 2009, 15:46Locatie:  Milsbeek 
		
						
						
						 
													
						
									
						Bericht 
					 
								door NIX  06 feb 2011, 20:13 
			
			
			
			
			Sorry, maar dat is echt al 100x uitgelegd. Kijk in Gino's topics over zijn kopjes. Is het buitenste gedeelte waar de zuiger net niet tegenaankomt. Een hogedrukkop is altijd beter dan standaardcompressie en hoe hoger je uitlaatpoort, hoe harder je ze nodig hebt. Heb ik ook uitgebreid in de FAQ beschreven.
			
			
									
									Kijk eerst even in de FAQ.
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Camiel 							 
						5000km gereden 			
		Berichten:  5485Lid geworden op:  06 jul 2009, 17:44 
		
						
						
						 
													
						
									
						Bericht 
					 
								door Camiel  06 feb 2011, 20:28 
			
			
			
			
			Ah oke, dan ga ik die topics maar eens zoeken er doornemen 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								marco 							 
						Sheriff of the Posbank 			
		Berichten:  23458Lid geworden op:  25 feb 2007, 16:56Locatie:  in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam 
		
						
						
						 
													
						
									
						Bericht 
					 
								door marco  06 feb 2011, 20:30 
			
			
			
			
			
			
			
													
					Laatst gewijzigd door 
marco  op 06 feb 2011, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
									
Yamaha Sheriff 1981
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Camiel 							 
						5000km gereden 			
		Berichten:  5485Lid geworden op:  06 jul 2009, 17:44 
		
						
						
						 
													
						
									
						Bericht 
					 
								door Camiel  06 feb 2011, 20:53 
			
			
			
			
			In dat PDF'je
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								marco 							 
						Sheriff of the Posbank 			
		Berichten:  23458Lid geworden op:  25 feb 2007, 16:56Locatie:  in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam 
		
						
						
						 
													
						
									
						Bericht 
					 
								door marco  06 feb 2011, 20:55 
			
			
			
			
			Je moet de compressie niet te hoog maken.
			
			
									
									Yamaha Sheriff 1981
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Camiel 							 
						5000km gereden 			
		Berichten:  5485Lid geworden op:  06 jul 2009, 17:44 
		
						
						
						 
													
						
									
						Bericht 
					 
								door Camiel  06 feb 2011, 20:58 
			
			
			
			
			Want hoe hoger de compressie, hoe minder brandstof verbrand wordt.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Triforce 							 
						2500km gereden 			
		Berichten:  4927Lid geworden op:  05 dec 2007, 19:50Locatie:  Zwolle 
		
						
						
						 
													
						
									
						Bericht 
					 
								door Triforce  06 feb 2011, 21:12 
			
			
			
			
			Camiel schreef: Want hoe hoger de compressie, hoe minder brandstof verbrand wordt.
Dus hij zal dan te arm afgesteld staan en dus alleen maar ellende veroorzaakt.
Maar volgens mij klopt het wel van wat je denkt
EDIT: of niet, want je moet nog steeds dezelfde verhouden hebben tussen brandstof en lucht.
					Laatst gewijzigd door 
Triforce  op 06 feb 2011, 21:16, 2 keer totaal gewijzigd.
									
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								mpro09 							 
						10000km gereden 			
		Berichten:  14285Lid geworden op:  10 nov 2006, 15:31Locatie:  Hilversum
				Contacteer: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
													
						
									
						Bericht 
					 
								door mpro09  06 feb 2011, 21:14 
			
			
			
			
			Camiel schreef: Want hoe hoger de compressie, hoe minder brandstof verbrand wordt.
nee
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Camiel 							 
						5000km gereden 			
		Berichten:  5485Lid geworden op:  06 jul 2009, 17:44 
		
						
						
						 
													
						
									
						Bericht 
					 
								door Camiel  06 feb 2011, 21:30 
			
			
			
			
			Ah oke 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Twowheeler 							 
						7500km gereden 			
		Berichten:  7718Lid geworden op:  29 mar 2009, 13:36Locatie:  vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens 
		
						
						
						 
													
						
									
						Bericht 
					 
								door Twowheeler  06 feb 2011, 21:45 
			
			
			
			
			Camiel schreef: In dat PDF'je
start bij mij beter en loopt mooier bij lage toerentallen. dit gaat over veel hogere compressies bij heel hoogtoerige cillinders denk ik