Lange slag fs1 blok in aanbouw.
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
nou zeg wel lief blijven hoor.
zech
zech
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
ziet er mooi uit.
als je hem in de onderste stand zet komt hij er dan niet onder uit?
als je hem in de onderste stand zet komt hij er dan niet onder uit?
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 100km gereden
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 29 jul 2008, 17:34
- Locatie: Holwierde
-
- 100km gereden
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 29 jul 2008, 17:34
- Locatie: Holwierde
Het drijfstangoog zit een paar tienden binnen de diameter van de krukwangen,de lenghte van de drijfstang is perfect voor het doel wat ik ga maken en is in de onderste stand goed .
Het blokje word geen jankert hij moet gewoon goed lopen en heel blijven,electronische ontsteking komt er op, normale poorttijden.
Het is de bedoeling dat je eens een thermisch gezond ding hebt en ook eens een kruissnelheid aan kan houden zonder steeds bang te zijn voor klemmers.
En omdat als je tegen de 50 jaar bent en de nodige kilos er bij hebt en niet meer plat op de tank ligt en toch nog op een fs1 wil rijden!!tja dan mot je wat hé.
Het blokje word geen jankert hij moet gewoon goed lopen en heel blijven,electronische ontsteking komt er op, normale poorttijden.
Het is de bedoeling dat je eens een thermisch gezond ding hebt en ook eens een kruissnelheid aan kan houden zonder steeds bang te zijn voor klemmers.
En omdat als je tegen de 50 jaar bent en de nodige kilos er bij hebt en niet meer plat op de tank ligt en toch nog op een fs1 wil rijden!!tja dan mot je wat hé.
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 17 jun 2010, 22:22
je kunt bijv ook een dikkere als originele (4mm) bigendpen exentrisch slijpen op een vierklauw. je draait dan het gedeelte wat je erin perst weer van die dikke pen af.
je hebt dan wel een groter bigendoog van je drijfstang nodig. maar of het allemaal in een fs1 blok gaat passen heb ik nog niet bekeken. Ik heb dat vroeger wel eens ooit gedaan met zon stiftslijper om de drieklauw van de draaibank op maat te slijpen. Wij hebben er toen het omgekeerde mee gedaan, de slag verkleind! Maar het is voor jou dirk toch makkelijker om een 80 blok aan te schaffen lijkt mij. tezij je graag knutselt dan zie ik je werk graag tegemoet. tot nu toe ziet het er al gaaf uit . succes groet Anton.
je hebt dan wel een groter bigendoog van je drijfstang nodig. maar of het allemaal in een fs1 blok gaat passen heb ik nog niet bekeken. Ik heb dat vroeger wel eens ooit gedaan met zon stiftslijper om de drieklauw van de draaibank op maat te slijpen. Wij hebben er toen het omgekeerde mee gedaan, de slag verkleind! Maar het is voor jou dirk toch makkelijker om een 80 blok aan te schaffen lijkt mij. tezij je graag knutselt dan zie ik je werk graag tegemoet. tot nu toe ziet het er al gaaf uit . succes groet Anton.
-
- 100km gereden
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 29 jul 2008, 17:34
- Locatie: Holwierde