Ben laatst bij m geweest ! heb er 1 gezien, zag er echt SUPER uit. Heeft meerdere schroefdraden zodat je m op verschillende plaatsten kan zetten (handig voor een beumer tank die korter is dan normaal )
Ben laatst bij m geweest ! heb er 1 gezien, zag er echt SUPER uit. Heeft meerdere schroefdraden zodat je m op verschillende plaatsten kan zetten (handig voor een beumer tank die korter is dan normaal )
RDFS1 schreef:hee daar heb ik er ook eens 2 van gehad,komen uit een stripboekje toch? oude kuifje of zo?
Mijn laatste aanwinst: Een 2de zundapp ks50,zelfde type als wat ik heb maar dan geheel orgineel.
Feauteoooos, ooooo daar is het nu te donker voor natuurlijk
Ga hem vrijdagavond ophalen ,wel gisteren al gekocht.
De fs1 ga ik klaarmaken voor de verkoop tzt....maar ga ,als hij al verkocht gaat worden,gelijk weer op zoek naar een opknapper
RDFS1 schreef:hee daar heb ik er ook eens 2 van gehad,komen uit een stripboekje toch? oude kuifje of zo?
Mijn laatste aanwinst: Een 2de zundapp ks50,zelfde type als wat ik heb maar dan geheel orgineel.
Feauteoooos, ooooo daar is het nu te donker voor natuurlijk
Ga hem vrijdagavond ophalen ,wel gisteren al gekocht. De fs1 ga ik klaarmaken voor de verkoop tzt....maar ga ,als hij al verkocht gaat worden,gelijk weer op zoek naar een opknapper
Hahaha, moet wel haast 1 van de kortste fs1relaties ooit zijn