Keuren FS1-P 5 bak
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
Keuren FS1-P 5 bak
Ik heb het volgende zitten denken.
Ik kan mijn 378 zover afvoeren tot hij weer 45km/h rijd.
Ik heb alle spullen voor een orri set up
378 tum, 10 mm carb, 10 mm spruit, orri sigaaruitlaat (alleen nog een bochtje 28 mm op de kop tikken, wie) etc
Ik kan met deze brommer gewoon de weg op om te testen
Dan wil ik het 5 bakje onder de P vandaan halen en mijn 378 blok eronder hangen (5 bak ipv 4 bak is ook makkelijker af te voeren , denk ik)
Dan keuren en de boel weer wisselen.
De vraag: Kan dit (verschillende nummers blok frame)
Volgens mij wordt er gekeurd op framenummer.
Ik kan mijn 378 zover afvoeren tot hij weer 45km/h rijd.
Ik heb alle spullen voor een orri set up
378 tum, 10 mm carb, 10 mm spruit, orri sigaaruitlaat (alleen nog een bochtje 28 mm op de kop tikken, wie) etc
Ik kan met deze brommer gewoon de weg op om te testen
Dan wil ik het 5 bakje onder de P vandaan halen en mijn 378 blok eronder hangen (5 bak ipv 4 bak is ook makkelijker af te voeren , denk ik)
Dan keuren en de boel weer wisselen.
De vraag: Kan dit (verschillende nummers blok frame)
Volgens mij wordt er gekeurd op framenummer.
Laatst gewijzigd door Laars op 10 sep 2010, 20:33, 2 keer totaal gewijzigd.
1978 chroom 60 cc
- Jeti
- 17500km gereden
- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Ja, dat kan.
Ze kijken niet naar het bloknummer bij de rdw keuring.
En als ze kijken, doen ze er niets mee.
De setup maakt allemaal uit als, als hij maar niet harder gaat dan 50 km/uur.
Je kunt ook gewoon brillo sponsjes in de uitlaat stoppen, heeft Ruud laatste ook gedaan
Ze moesten er zelfs om lachen bij de rdw.
Maaruh.. Is dit geen gelegenheid voor je motor rijbewijs?
Dan heb je geen rollerbank gezeik enzo.
Ze kijken niet naar het bloknummer bij de rdw keuring.
En als ze kijken, doen ze er niets mee.
De setup maakt allemaal uit als, als hij maar niet harder gaat dan 50 km/uur.
Je kunt ook gewoon brillo sponsjes in de uitlaat stoppen, heeft Ruud laatste ook gedaan

Maaruh.. Is dit geen gelegenheid voor je motor rijbewijs?
Dan heb je geen rollerbank gezeik enzo.
- Rinus01
- 100km gereden
- Berichten: 124
- Lid geworden op: 08 sep 2008, 21:58
- Locatie: Delft
ik heb pas een 378 op kenteken laten zetten, ze kijken best wel serieus, speling op voorvork, verlichting, claxon of bel, banden, en natuurlijk de rollenbank. max is 45 km / uur. ik deed dit door 10 mm carb ( kijken ze niet naar ) en een ring met een klein gat tussen de cilinder en de uitlaat. werkt perfect, blok nummer is niet belangrijk.
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
Rinus01 schreef:ik heb pas een 378 op kenteken laten zetten, ze kijken best wel serieus, speling op voorvork, verlichting, claxon of bel, banden, en natuurlijk de rollenbank. max is 45 km / uur. ik deed dit door 10 mm carb ( kijken ze niet naar ) en een ring met een klein gat tussen de cilinder en de uitlaat. werkt perfect, blok nummer is niet belangrijk.
Ben jij in Zwijndrecht geweest?
1978 chroom 60 cc
-
- 5000km gereden
- Berichten: 5485
- Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44
Zwepper schreef:een keuring is idd vrij streng
Bij mijn keuring van de 2ru had de keurmeester zelf een blauwe 2ru gehad.
Hij heeft alleen framenummer genoteerd, bouwjaar wat ik zei en ik had de technische specificaties van de 2ru folder gegeven. dat was alles en voor de rest heeft hij zelf even een rondje gereden om te voelen hoe dat vroeger ook al weer was

dus geen roller, geen speling checken, verlichting niet eens gechecked,...
Als je geluk hebt heb je ook een FS1 liefhebber, dan kom je er met 2 vingers in de neus doorheen

- Rinus01
- 100km gereden
- Berichten: 124
- Lid geworden op: 08 sep 2008, 21:58
- Locatie: Delft
Laars schreef:Rinus01 schreef:ik heb pas een 378 op kenteken laten zetten, ze kijken best wel serieus, speling op voorvork, verlichting, claxon of bel, banden, en natuurlijk de rollenbank. max is 45 km / uur. ik deed dit door 10 mm carb ( kijken ze niet naar ) en een ring met een klein gat tussen de cilinder en de uitlaat. werkt perfect, blok nummer is niet belangrijk.
Ben jij in Zwijndrecht geweest?
in Januari in zwijndrecht, in juli in Schiedam, was geen verschil, zelfde trage afhandeling en zelfde hoge kosten
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
Rinus01 schreef:Laars schreef:Rinus01 schreef:ik heb pas een 378 op kenteken laten zetten, ze kijken best wel serieus, speling op voorvork, verlichting, claxon of bel, banden, en natuurlijk de rollenbank. max is 45 km / uur. ik deed dit door 10 mm carb ( kijken ze niet naar ) en een ring met een klein gat tussen de cilinder en de uitlaat. werkt perfect, blok nummer is niet belangrijk.
Ben jij in Zwijndrecht geweest?
in Januari in zwijndrecht, in juli in Schiedam, was geen verschil, zelfde trage afhandeling en zelfde hoge kosten
Wat was de wachttijd in Zwijndrecht en hoe hoog waren de kosten?
1978 chroom 60 cc
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
Rinus01 schreef:had om 13 uur een afspraak, was denk 13.15 aan de beurt en stond om 14.15 weer buiten
146 euro armer,
50 euro voor dentificatie
50 euro voor beoordelen
37 euro leges voertuig
9 euro leges tenaamstelling
Met wachttijd bedoelde ik tussen het maken van de afspraak en wanneer je kon komen.
bv dagen, weken of maanden
1978 chroom 60 cc