eerste levenslicht Brambo's sherrif
Zo nieuwe bougie HS 7 geplaatst en sproeier verkleind naar 80.
en wat denken jullie nog steeds het zelfde probleem.
op moment van aanslaan meteen volgas geven en loop tniet lekker stationair en gas reactie erg traag
zal morgen de carb even door blazen.
wat is een handige tip om te kijken of hij geen vals lucht zuigt?
volgende zaken al geprobeerd:
ik had mijn hand al op de luchtinlaat van de carb gelegd maar dan valt hij gewoon uit.
lucht stel schroef juist ingesteld op 2 1/4 slag.
contact punten nog eens nagelopen
en wat denken jullie nog steeds het zelfde probleem.
op moment van aanslaan meteen volgas geven en loop tniet lekker stationair en gas reactie erg traag
zal morgen de carb even door blazen.
wat is een handige tip om te kijken of hij geen vals lucht zuigt?
volgende zaken al geprobeerd:
ik had mijn hand al op de luchtinlaat van de carb gelegd maar dan valt hij gewoon uit.
lucht stel schroef juist ingesteld op 2 1/4 slag.
contact punten nog eens nagelopen
Dank je wel HJ
ik zal dat morgen eens doen, zo zie je maar weer dat je een ervarings deskundige moet zijn om wat zaken uit te kunnen sluiten,
mijn ervaring is dus van 28 jaar geleden maar toen liep mijn fs1 altijd
dus weining sleutel problemen gehad.
en als dat nu geen effect heeft wat zal dan de volgend eoptie kunnen zijn?
alvast bedankt
Brambo
ik zal dat morgen eens doen, zo zie je maar weer dat je een ervarings deskundige moet zijn om wat zaken uit te kunnen sluiten,
mijn ervaring is dus van 28 jaar geleden maar toen liep mijn fs1 altijd
dus weining sleutel problemen gehad.
en als dat nu geen effect heeft wat zal dan de volgend eoptie kunnen zijn?
alvast bedankt
Brambo
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1038
- Lid geworden op: 07 jan 2007, 13:12
- Locatie: playa del carmen
Brambo schreef:Zo nieuwe bougie HS 7 geplaatst en sproeier verkleind naar 80.
en wat denken jullie nog steeds het zelfde probleem.
op moment van aanslaan meteen volgas geven en loop tniet lekker stationair en gas reactie erg traag
zal morgen de carb even door blazen.
wat is een handige tip om te kijken of hij geen vals lucht zuigt?
volgende zaken al geprobeerd:
ik had mijn hand al op de luchtinlaat van de carb gelegd maar dan valt hij gewoon uit.
lucht stel schroef juist ingesteld op 2 1/4 slag.
contact punten nog eens nagelopen
dicht het membraam wel helmaal af
zo weer een dagje verder net nog even gesleuteld maar ben het een beetje beu.morgen weer een dag.
andere FS1 uitlaat erop gezet geen verbetering?
er zat een 2RU kopje op deze weer vervevangen voor orri kopje.
ik zal morgen eens kijken naar het membraam, hoe test je die?
nu is het ook zo dat mijn kickstarter as dol is wat een gedoe.
andere FS1 uitlaat erop gezet geen verbetering?
er zat een 2RU kopje op deze weer vervevangen voor orri kopje.
ik zal morgen eens kijken naar het membraam, hoe test je die?
nu is het ook zo dat mijn kickstarter as dol is wat een gedoe.
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
marco schreef:Brambo schreef:ik zal morgen eens kijken naar het membraam, hoe test je die?
Met je mond blazen moet makkelijk gaan en zuigen niet.
dan heeft joke gelijk.
zij zegt dat mijn membraam nog goed is
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23438
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
jij moet doorgaan zo



moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10820
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
HJ en andere
bedankt voor de tips er zijn er natuurlijk een aantal zaken die ik al nagekeken heb.
de 2RU kop bleek niet vlak deze vervangen voor de orri kop deze was sloot wel goed af.
de sproeier vervangen voor een 70, 80,100,130, geen effect.
helaas de kick as dol zal deze vandaag vervangen en verder gaan met de zoek tocht.
en ik zal nog eens kijken naar de contatct punten.
maar het vreemde is dta hi jwel wil starten tenminste hij geeft even een kleine aanstoot.
daarna kicken en kicken en bij mogelijk aanslaan volgas en pruttelen, en langzaam op toeren komen.
dan op gang laten houden met volgas, daarna steeds minder gas geven en dan slaat hij uiteindelijk af met het geluid alsof hij verstikt.
als ik de carb van het spruitstuk afhaal is het spruitstuk erg nat van de benzine eerlijk gegzegd had ik dit nooit eerder gezien bij de 3E9.
maar goed ik ga zo weer ens verder met de sherrif (lekker in de zon)
bedankt voor de tips er zijn er natuurlijk een aantal zaken die ik al nagekeken heb.
de 2RU kop bleek niet vlak deze vervangen voor de orri kop deze was sloot wel goed af.
de sproeier vervangen voor een 70, 80,100,130, geen effect.
helaas de kick as dol zal deze vandaag vervangen en verder gaan met de zoek tocht.
en ik zal nog eens kijken naar de contatct punten.
maar het vreemde is dta hi jwel wil starten tenminste hij geeft even een kleine aanstoot.
daarna kicken en kicken en bij mogelijk aanslaan volgas en pruttelen, en langzaam op toeren komen.
dan op gang laten houden met volgas, daarna steeds minder gas geven en dan slaat hij uiteindelijk af met het geluid alsof hij verstikt.
als ik de carb van het spruitstuk afhaal is het spruitstuk erg nat van de benzine eerlijk gegzegd had ik dit nooit eerder gezien bij de 3E9.
maar goed ik ga zo weer ens verder met de sherrif (lekker in de zon)