dubbele expansie?
dubbele expansie?
Wat gebeurt er als je in plaats van een expansie uitlaat 2 expansie uitlaten plaats: bv 2 homoet 4p.
Gaat dit slechter werken of juist beter?iemand een idee daarover?
Gaat dit slechter werken of juist beter?iemand een idee daarover?
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 28 apr 2007, 22:21
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
voordeel is wel dat wanneer je'r eentje berekent met twee,
je twee verschillende lengtes kan hebben, resulterend in twee frequenties,
en dat zou willen zeggen dat je mengsel rond twee toerentallen ideaal de cylinder weer ingeduwd wordt..
die zou dus wel es een heel eind 'goesting' kunnen hebben!
je twee verschillende lengtes kan hebben, resulterend in twee frequenties,
en dat zou willen zeggen dat je mengsel rond twee toerentallen ideaal de cylinder weer ingeduwd wordt..
die zou dus wel es een heel eind 'goesting' kunnen hebben!
when men were men, and helmets were for divers
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18324
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
Maar.... als je een goeie expansieuitlaat berekend doet 'ie het niet op 1 toerental, maar op een heel toerengebied
Ik denk als je 2 verschillende expansieuitlaten maakt, dat ze elkaar ook nog eens tegen kunnen gaan werken.
Hersenspinsel:
Dubbele, verschillende expansieuitlaat maken, met een klep ertussen zodat je kan schakelen tussen verschillende uitlaten Al lijkt me dat met een schakelbrommer of een sprinter een beetje onzinnig, omdat 'ie dan best veel schakelt. Op een automaat (puch o.i.d.) zou het best wel eens goed kunnen werken
Ik denk als je 2 verschillende expansieuitlaten maakt, dat ze elkaar ook nog eens tegen kunnen gaan werken.
Hersenspinsel:
Dubbele, verschillende expansieuitlaat maken, met een klep ertussen zodat je kan schakelen tussen verschillende uitlaten Al lijkt me dat met een schakelbrommer of een sprinter een beetje onzinnig, omdat 'ie dan best veel schakelt. Op een automaat (puch o.i.d.) zou het best wel eens goed kunnen werken
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
Tombo schreef:Maar.... als je een goeie expansieuitlaat berekenT doet 'ie het niet op 1 toerental, maar op een heel toerengebied
dat komt door de vorm van de deflector, kan je evengoed met die dubbele twee keer berekenen dat ze elkaar versterken
soit ik discuteer niet
when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
proma polymer, daar heb toch al wel es van gehoord?
en boss doubles etc? ik had vroeger op n camino een chroom dubbele expansiepijp van boss..
nu verschrikkelijk zeldzaam, en toen nooit meer gezien nadat ik hem had uitgeleend aan een johnnie..
en boss doubles etc? ik had vroeger op n camino een chroom dubbele expansiepijp van boss..
nu verschrikkelijk zeldzaam, en toen nooit meer gezien nadat ik hem had uitgeleend aan een johnnie..
Laatst gewijzigd door YamaSam op 09 mei 2007, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
when men were men, and helmets were for divers