Op zich vallen de kosten best mee. Als je een nette fs1 koopt met kenteken ben je ongeveer 500 tot 700 euro kwijt.
De onderdelen van een Fs1 zijn veel goedkoper als bijvoorbeeld een sc@@ter , of andere oldtimers (zundapp, kreidler)
In theorie gebruikt een fs1 ook weinig benzine 1 op 35 moet je kunnen halen. Ligt wel aan je afstelling enzovoort.
Het verzekeren moet wel lukken en omdat het een oldtimer is kost dat ongeveer 40 euro per jaar.
Dit zijn eigenlijk alleen pluspunten. Je moet een beetje mazzel hebben met de betrouwbaarheid. Al ligt dat ook weer vaak aan je zelf hoe meer ervaring in het sleutelen hoe beter je je machine leert kennen en hoe minder problemen. Een nieuwe sc@@ter heeft een hogere betrouwbaarheid maar die is dan ook nieuw en is in aanschaf duur. Een tweedehandse sc@@ter heeft het zelfde als een Fs1, daar zal je ook mazzel me moeten hebben.
maar kan je de onderdelen makkelijk krijgen via marktplaats.nl of via dit forum? of is het "vechten" met andere eigenaren om een onderdeel te krijgen haha
veel onderdelen zijn nog origineel te bestellen bij yamaha. ook worden er veel immitatieonderdelen gemaakt. al met al zat onderdelen voor te krijgen dus. vooral voor een fs1 voor dagelijks gebruik
dat filmpie van jou op youtube.com dat gaat echt snel!:p echt vet cool hoe heb jij dat gefilmd? met een camera in je zak ofzo:p
Dat filmpje, snel? toen was 'ie nog vrij langzaam haha. Ik had de camera in m'n linkerborst zak gedaan van m'n jas, dat klemde precies. Ik zal binnenkort wel eens proberen een nieuwe filmpje te maken