Het gewoon eens een ritje rijden topic
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
- Jeti
- 17500km gereden
Twowheeler schreef:Zijn er nog plannen voor een ritje in noord-holland komende weken?
Of gaat iedereen de veluwe rit rijden![]()
Het wordt er mooi weer voor!
Jij toch ook

Fyer schreef:rise and shine schreef:Fyer schreef:noord-holland is niet te doen vanaf hier
Wat een loser ben jij zegje hebt je brommer toch op er mee te rijden?
Als ik tijd heb zal ik er zeker zijn!
uhu maar iedere keer da ik ver rijd doe ik er 3 uur over terwijl het in 1 uur gedaan kan worden
Dan neem je ook een Tomtom met zo'n externe accu-geval. Hoppah.
En ik kom ook wel als ik tijd heb.
geeltje schreef:Ik wil wel wat organiseren in juli, voor mij komt het beste uit op een zondag. Zal binnenkort een topic over openen.
Top idee! Eindelijk een Noord-Holland rit

Als je hulp nodig hebt in de organisatie bied ik me aan. 3e en 4e week van juli komen voor mij het beste uit.
Lekker langs de kust cruisen

-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Axel schreef:geeltje schreef:Ik wil wel wat organiseren in juli, voor mij komt het beste uit op een zondag. Zal binnenkort een topic over openen.
Top idee! Eindelijk een Noord-Holland rit![]()
Als je hulp nodig hebt in de organisatie bied ik me aan. 3e en 4e week van juli komen voor mij het beste uit.
Lekker langs de kust cruisen
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Roberto.B schreef:Roberto.B schreef:niels16 schreef:het word ook wel eens tijd voor een ritje in het friese land
mischien met overnachting op de bruine ster(groene ster natuurgebied)
alleen voor fs1's ?
ik wil geen overnachting op de bruine ster
daar lopen rare lui rond![]()
ik wil helemaal geen overnachting! Gewoon een dagje rijden.
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Twowheeler schreef:Jeti schreef:"de bruine ster" klinkt heel fout.. is dat een homo-ontmoetingsplaats ofzo??
ja lach maar maar als je daar je knipperlichten aandoet ben je wel mooi de lul
@jet ja dat is een(helaas) homo-ontmoetingsplaats ,,zit je daar op een warme zomerdag te vissen
zie je aan de andere kant twee mannen bezig terwijl een kwartier daarvoor nog een gezinnetje met twee
kinderen langsliepen

niels16 schreef:Twowheeler schreef:Jeti schreef:"de bruine ster" klinkt heel fout.. is dat een homo-ontmoetingsplaats ofzo??
ja lach maar maar als je daar je knipperlichten aandoet ben je wel mooi de lul
@jet ja dat is een(helaas) homo-ontmoetingsplaats ,,zit je daar op een warme zomerdag te vissen
zie je aan de andere kant twee mannen bezig terwijl een kwartier daarvoor nog een gezinnetje met twee
kinderen langsliependaar word ik egt zooo boos van
@roberto alleen voor fs1 en mensen van het forum evt introducees
@twohweeler was maar een grapje van de overnachting