Tombo schreef:Dat móet haast wel 140 lang zijn, anders vreet ik m'n pet op. Of er klopt iets niet Oh w8, je rijdt met dell'ortho, dat is hele andere maatvoering natuurlijk. Maar 14.500 toeren met contactpunten, ik ben heeel erg benieuwd, heb je soms verzwaarde contactpunten erin zitten?
er zitten idd andere kontaktpuntjes in van een spesjale ontsteking maar ik weet niet egt wat er nou anders aan is ?
en warom zou het niet kunnen ?? ik heb mijn inlaat verandert naar een 18mm het is helemaal uitgeboort mijn rteerende inlaat heb ik zelf gemaakt zoor een schijf te pakken en presies te tijming te maaken als de zuiger op het hoogste punt staat datie dan oopen is en mijn cilinder is handgemaakt en die poortjes zijn ook helemaal uitgemeeten mijn ontsteking staat heel anders want ik heb mijn grondplaat uitgefreeast dat je hem in elke wilekurige stant kan zetten en er zitten andere kontaktpunten in mijn ontsteking heb ik met een spesjaal aperaatje ( weet niet hoe het heet met zoon spesjaale lamp ) afgesteld en mijn inlaat ook presies ik heb nog een 2de inlaat die heb ik iets te groot gemaakt en darom liep hij aleen maar met helegroote steekvlamen uit uit en inlaat de tijming is heel belangrijk !!