70 cc polini rd

Opvoeren en modificeren van de FS1
Plaats reactie
Gebruikersavatar
thibaultM
100km gereden
100km gereden
Berichten: 207
Lid geworden op: 14 jun 2011, 18:59
Locatie: oudenaarde

70 cc polini rd

Bericht door thibaultM »

hallo yama liefhebbers :)! vraagje.. ik heb een 70cc polini voor rd maar heb een nieuwe zuiger nodig. moet dit echt een "originele" polini zijn of zijn er nog andere (goedkopere) alternatieven of best gewoon polini zuigertje? rekening houden met de zuigerslotjes en poorten.. maar dat weten jullie wel ;) mvg thibault
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4203
Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
Locatie: almere(vh hilversum)
Contacteer:

Bericht door bajaboy »

je zit met de sluiting en poorten dus polini is veiligheid kost misschien wel 60 euro maar een nieuwe cilinder het dubbele .
Gebruikersavatar
thibaultM
100km gereden
100km gereden
Berichten: 207
Lid geworden op: 14 jun 2011, 18:59
Locatie: oudenaarde

Bericht door thibaultM »

jup heb er al gevonden voor een goeie 40 euro.. zal idd wel het veiligste zijn zeker :) ik vroeg me af of je passende goedkopere zuigertjes kan vinden.. kheb al wat zitten surfen maar ik denk het eigenlijk niet.

@ baja mercie voor het meedenken ;)
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4203
Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
Locatie: almere(vh hilversum)
Contacteer:

Bericht door bajaboy »

heb het zelfde probleem net gehad hahhaha dus .... maar ja .
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

thibaultM schreef:jup heb er al gevonden voor een goeie 40 euro.. zal idd wel het veiligste zijn zeker :) ik vroeg me af of je passende goedkopere zuigertjes kan vinden.. kheb al wat zitten surfen maar ik denk het eigenlijk niet.

@ baja mercie voor het meedenken ;)


Ik zou met zo'n cilinder wel iets betere kwaliteit zuiger erin stoppen, minder kans op problemen.

Echt na een tijdje in de crosswereld en die prijzen voor een zuiger is echt niks, voor mij kost een zuiger 290 euro :shock:
Gebruikersavatar
thibaultM
100km gereden
100km gereden
Berichten: 207
Lid geworden op: 14 jun 2011, 18:59
Locatie: oudenaarde

Bericht door thibaultM »

mja zal dus een polini zuigertje worden :) kwou gwn eens weten of er een (veilig en goed) alternatief voor was.. 290 euro is niet niets voor een zuigertje :?.
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

thibaultM schreef:mja zal dus een polini zuigertje worden :) kwou gwn eens weten of er een (veilig en goed) alternatief voor was.. 290 euro is niet niets voor een zuigertje :?.


Is voor mijn crosser trouwens :wink:

Ik zou gewoon voor de veiligheid een goede zuiger kopen,
niet bijvoorbeeld een ProX want die gaan heel snel kapot, ik merk er alles van in de crosswereld, zelfs daar is het geen goed spul kwa zuigers :shock:
Plaats reactie