joscabrio schreef:Jullie hebben alletwee gelijk t/m de 2f2 1978 ging het achterlicht en de kilometerteller verlichting met de koplamp mee aan niet via de akku dus. vanaf de 3e9 ging de km teller verlichting en het achterlicht wel via de akku.
Nope, welke fs1 je ook hebt, orgineel gaat het altijd via de accu. Waarom zit eranders een tweede stand op je contact slot, en heb je een accu
Verder zit er dan echt een foutje in je kabelboom/accu want hij zou het gewoon moeten doen.
Nogmaals, dat is niet zo. Mijn vriend heeft een uit 73 met een orginele kabelboom, en als hij het contactslot aan zet brand zijn achterlicht al. Dus.....
de kabelbomen van alle types(behalve de zijcontact types) zijn hetzelfde...
dus bij elke fs1 hoort het achterlicht via de accu te lopen...
als dat bij jou fs1 niet zo is, dan hete de vorige eigenaar wss b. haas
ik heb het alleen over de kabelboom... alleen de 2ru wijkt af vanwege de diode die er in zit, en de sherrif heeft een spanningsregelaar kleine verschillen dus, maar het achterlicht zit altijd op de accu