jonnotje schreef:ja maar dat is een f5b, maar als je dan in ze 3 naar de 60 ga heb je in ze 4 mar 10 km/h naar de 70 het hoort toch dat je in ze 4 opeens wegscheurt?
ja dus, een f5b draait helemaal niet zo gek veel toeren
maar ik moet er wel bijvermelden dat ik normaal bij 45-50km/u overschakel naar de 4
Dat doet er toch niet toe hoe hard je gaat in welke versnelling?
Die van mij loopt bijna 70 in de 3. Dat ligt puur aan wat je vertanding is en hoeveel toeren je cilinder kan maken.
Volgens mij zijn de interne vertandingen van een Yamaha heel typisch, de 1 en 2 zijn volgens mij net een slagje te licht. als ik vergelijk hoe hij doortrekt in de 3e versnelling is dat zoveel beter dan 1 en 2, terwijl ik hem toch wel z'n best laat doen
maar ik hbe een beetje ene raar gevalletje, ik heb nu me bougie eindelijk koffiebruin (sproeier 115 lang) rijd alemaal heel goed maar nu trekt hij niet hard meer weg
kan het er aan liggen dat ik de opening van de luchtfilter naar het frame die buisjes heb weggehaald? lijkt me niet maar ik weet het niet zeker