homoet

Opvoeren en modificeren van de FS1
fs-ael
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2158
Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael

Bericht door fs-ael »

http://img266.imageshack.us/img266/1811/img07994yr.jpg

het zijn hoogtoerige uitlaten

dus gebeurt er bij lage toeren echt helemaal niks meer
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
petje
100km gereden
100km gereden
Berichten: 239
Lid geworden op: 12 jun 2006, 13:37
Locatie: Werkendam

Bericht door petje »

wat je enkel met een 28 bochtje of n 60cc kan compensere.

beste is gewoon met je getunede setup nar Chris Homoet rijden en zegge...dit is hem..maakt er maar een uitlaatje naar.

en ik weet niet hoe hard mijn pijp loopt punkemon....heb er namelijk nog niet mee gereje..plus dat mijn eind demper en bocht anders is want ik heb er 1 voor bovelangs 8)

maar 4 p of 6 of zo'n special made pijpje als wij hebben, het loopt allemaal wel hard en goed...en de ene Fs1 cilinder is de andere niet..geld ook voor blok...maar het houdt toch op een gegeve moment op...ten zij iemand hier een 19 mm mikuni heeft liggen die netjes achter het kapje past :D ..want dat is het toch wel meest jammere van de fs1 blokjes...dat we maar met een 16mm kunne rommele, en we daar onze uitlaat poort op moete vijle..want is die te groot dan kunne we hem die toevoer niet geve en valt het spul weer dood enz enz...dus ..wie heeft er een dikke mikuni voor me 8)
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18323
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

dikke mikuni heb ik al (2 zelfs :D), is 28mm goed ;)? past alleen niet achter het kapje :P
punkemon

Bericht door punkemon »

De denen hebben die 18mm toch :p?
punkemon

Bericht door punkemon »

Tombo schreef:dikke mikuni heb ik al (2 zelfs :D), is 28mm goed ;)? past alleen niet achter het kapje :P


slechte carter zoeken,en stuk uithalen :P
jonnotje
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1983
Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:

Bericht door jonnotje »

zou kunne toch :? de inlaat blijft evengoed wel 28 mm of wat dan ook :P :lol:
punkemon

Bericht door punkemon »

met de mebraanblokke zelf een groter spruitstuk maken e
dewaal
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1111
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:01

Bericht door dewaal »

petje schreef:wat je enkel met een 28 bochtje of n 60cc kan compensere.

beste is gewoon met je getunede setup nar Chris Homoet rijden en zegge...dit is hem..maakt er maar een uitlaatje naar.

en ik weet niet hoe hard mijn pijp loopt punkemon....heb er namelijk nog niet mee gereje..plus dat mijn eind demper en bocht anders is want ik heb er 1 voor bovelangs 8)

maar 4 p of 6 of zo'n special made pijpje als wij hebben, het loopt allemaal wel hard en goed...en de ene Fs1 cilinder is de andere niet..geld ook voor blok...maar het houdt toch op een gegeve moment op...ten zij iemand hier een 19 mm mikuni heeft liggen die netjes achter het kapje past :D ..want dat is het toch wel meest jammere van de fs1 blokjes...dat we maar met een 16mm kunne rommele, en we daar onze uitlaat poort op moete vijle..want is die te groot dan kunne we hem die toevoer niet geve en valt het spul weer dood enz enz...dus ..wie heeft er een dikke mikuni voor me 8)


wat is een zundapp toch mooi dan he :lol: :lol:
fs-ael
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2158
Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael

Bericht door fs-ael »

16 mm is genoeg 8)
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie