meerdere vragen cillinder
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1983
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
meerdere vragen cillinder
ik was met marijn(reddevil) net evan aan het kijken hoe mijn cilinder/zuiger er aan toe was, zeer slecht dus, hij is niet meer te berijden
dus nu moet ik een nieuwe cil...
ik zal hier even al mijn vragen zetten, anders zet ik overal in ieder toppick weer een andere vraag neer en dat word iritand...
ik ga dus een nieuwe cil. kopen, ik wil weer een 50cc... en hogedruk kop...
mijn setup is momenteel 16mm mikuni, snelle pijp, en een 50cc + hogedruk kop:
1. -mijn tandwiel verhouding is nog 12/37, dat gaat worden, 13/40 of 41, weet ik nog niet helemaal, zou dit goed zijn?
2. -ik ben van plan alles bij jmpb te gaan bestellen, een Fs1 50cc, weet iemand of ik daar nog los een naaldlager bij moet bestellen?
3. -ik zag ook bij mijn uitlaat poort dat die best groot is, is dat standaard bij een fs1 cilinder, of moet ik daarvoor gaan vijlen of een 50 cc snel kopen?
dit is wat overzichtelijker denk ik....
alvast bedankt
dus nu moet ik een nieuwe cil...
ik zal hier even al mijn vragen zetten, anders zet ik overal in ieder toppick weer een andere vraag neer en dat word iritand...
ik ga dus een nieuwe cil. kopen, ik wil weer een 50cc... en hogedruk kop...
mijn setup is momenteel 16mm mikuni, snelle pijp, en een 50cc + hogedruk kop:
1. -mijn tandwiel verhouding is nog 12/37, dat gaat worden, 13/40 of 41, weet ik nog niet helemaal, zou dit goed zijn?
2. -ik ben van plan alles bij jmpb te gaan bestellen, een Fs1 50cc, weet iemand of ik daar nog los een naaldlager bij moet bestellen?
3. -ik zag ook bij mijn uitlaat poort dat die best groot is, is dat standaard bij een fs1 cilinder, of moet ik daarvoor gaan vijlen of een 50 cc snel kopen?
dit is wat overzichtelijker denk ik....
alvast bedankt
Laatst gewijzigd door jonnotje op 25 jun 2007, 19:36, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1983
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1983
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
- Aad
- 1500km gereden
- Berichten: 1773
- Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
- Locatie: Rijssen - Overijssel
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
1 het zal weing verschil maken je huidige vertanding en 13/40 zijn het zelfde, en 1 tandje achter merk je niet
2 ja is handig maar hoefd geloof ik niet persee
3 de 50cc van jmpb is al snel en als je oude cilinder onbewerkt was blijft de poort even groot,
hij zal waarschijnlijk wel langzamer gaan dan je oude cil toen die nog goed was omdat het verschil tussen orri en immi fs1 cils erg groot is
2 ja is handig maar hoefd geloof ik niet persee
3 de 50cc van jmpb is al snel en als je oude cilinder onbewerkt was blijft de poort even groot,
hij zal waarschijnlijk wel langzamer gaan dan je oude cil toen die nog goed was omdat het verschil tussen orri en immi fs1 cils erg groot is
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1983
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer: