jonnotje schreef:hij si echt niet meer te reddeen hoor, hij scheurt ok al een beetje bij de uitlaat poort,
maar omdat iedereen 4 als achtertandwiel heefd hoeft dat nog niet te betekenen dat ik dat ook moet doen
ik ga voor een tandwiel 13 doenen dan heb ik achter nog en 37,
wat zou ik daar het beste kunnen doen? mijn setup is 50cc, hoge druk kop, en een 16 mm en een snelle pijp
alvast bedankt
Dat zeg ik helemaal niet!!!! Ik zeg alleen dat het mij handiger lijkt met vergelijken, en anderen kunnen je dan betere raad geven aangezien meestal alleen met voortandwiele gewisseld word!
maar voor zit dus een 12, daar ga ik binnekort een 13 doen en achter ga ik denk in ipv een 37 een of 41 doen, dan trekt hij goed denk ik en hij gaat ook wel snel denk ik dan
13/37 is vrij zwaar. Met een 50cc fs1 heb je kans dat 'ie dat 'ie dat niet trekt, ik rijd met 13/39 en met dikke tegenwind heeft hij moeite om in z'n 4 te komen.
Hmmm ik heb nu de tandwielverhouding 12-39 (omdat hij in de 4 niet op toeren kwam met 13 voor).
Iemand nog andere suggesties voor mij wanneer dit niet gaat werken? Groter tandwieletje achter?!
Maar wat betreft 12/39?
Trouwens, wat betekend zwaar en ligt?
Ligt is toch dat hij sloom optrekt maar de top hoger is en zwaar andersom?
Ik snap het niet meer xD
Hmm okay goed, dus ik wil een hogere top, dus moet ik eigenlijk een groter tandwiel, maar dan zit ik met het probleem dat de brommer het niet kan trekken :S